Nieuw – Het perfecte kettinkje

 photo DSCN1605_zpss6isa6u8.jpg

Oeh, ik heb weer wat nieuws te showen aan jullie. Eergisteren zijn mijn ouders terug gekomen van 10 dagen vakantie op Zakynthos samen met mijn oom en tante en ze waren al de hele week aan het hinten over een leuk cadeautje. Ik kon het maar niet raden en eergisteren kreeg ik het dus eindelijk! Het bleek een supermooi, rosé gouden kettinkje te zijn. Iets waar ik al heel lang naar op zoek was. Ik ben er heel blij mee, dus ik kan het niet laten hem vandaag aan jullie te laten zien.
Het is een heel fijn kettinkje met in het midden een rosé gouden hangertje met daarin een hartje met kleine steentjes. Daarnaast zit er aan de zijkant ook nog een klein hartje wat ik een superleuk detail vind.

 photo DSCN1606_zpsrggkqrbu.jpg

 photo DSCN1611_zpsbavhyhb8.jpg

Op het tasje en doosje staat Platinum, ik kan er echter verder niets over vinden op internet. Mijn moeder vertelde me dat ze hem bij een juwelier hebben gekocht en dat het kettinkje en het hangertje zilver zijn met een rosé gouden plating.

Jullie zien hem vast verschijnen in mijn komende review, plogs, diary’s en outfitposts🙂
Liefs, Simone

8 thoughts on “Nieuw – Het perfecte kettinkje

Laat je een reactie achter? :-)

