Project Happy June

By chloé noizet
bron

Dat ik niet helemaal lekker in mijn vel zit, dat hadden jullie vast wel begrepen. Iedereen heeft natuurlijk hier en daar een dipje en die heb ik nu al een tijdje. Er gebeuren steeds dingen die helemaal niet leuk zijn en in combinatie met de stress van het afstuderen, wordt het soms gewoon even te veel. Toch gebeuren er ook héél veel leuke dingen in het leven waar ik niet genoeg bij stil sta. Morgen is het alweer juni, een maand die ik altijd heel fijn vind. Daarom heb ik Project Happy June bedacht, waarbij heel juni in het teken staat van positiviteit. Vandaag leg ik uit wat het project voor mij én misschien ook wel voor jou in gaat houden.

✿ Ik ga iedere dag van juni opschrijven waar ik die dag blij van wordt. Dit
moesten minstens 3 dingen zijn. Aan het eind van de week voeg ik de lijstjes
samen en kan ik zien hoeveel leuke dingen ik eigenlijk meemaak.
✿ Ik ga één keer per week bewust een uitje plannen waar ik naar uit kijk.
✿ Ik ga één keer per week bewust tijd inplannen voor mezelf. Dit kan een uur 
zijn, maar ook een halve dag. Waarop ik wat kan ontspannen, even een 
tijdschriftje lezen, nageltjes lakken, maskertje op, muziekje aan en wat 
lekkers eten. Ook wil ik graag eens gaan floaten. 

✿ Mezelf belonen. Ik heb het héél druk met mijn scriptie. 8 juni lever ik hem 
maar daarna zal ik ook nog mijn best moeten doen op een portfolio én een 
assessment moeten houden. Tussentijds belonen is belangrijk en ik heb dan 
ook al een kleine wishlist klaarstaan.
Ik ben heel erg benieuwd wat jullie van het project vinden en of jullie het
misschien leuk zouden vinden om mee te doen! 
Elke week ga ik jullie op de hoogte houden van hoe het gaat :-) 

Liefs, Simone

		

3 thoughts on “Project Happy June

Laat je een reactie achter? :-)

