Diary – mooiste kettinkje, meloen en uiteraard mijn scriptie

Volgende week maandag lever ik mijn scriptie officieel in én heb ik ook meteen mijn presentatie en eindgesprek op mijn stagelocatie. Ik heb jullie al verteld dat ik enorm druk ben met de afrondingen en daarom is het er dan ook niet van gekomen om veel te bloggen afgelopen week. Omdat ik jullie wel op de hoogte wil houden, heb ik vandaag wel een diary voor jullie. Ook beloof ik jullie dat er heel snel weer shoplogs, outfits, reviews, hotspots en nog veel meer leuke artikelen online komen!
Bovenstaande watermeloen at ik maandag. Was heerlijk!


Ik vond deze foto terug samen met mijn vriendinnen op Kos, 2 jaar geleden. Over minder dan twee maandjes ga ik weer en ik heb er onwijs veel zin in.


Papa en mama kwamen terug van vakantie en ik kreeg dit prachtige kettinkje!


Ik maakte een enorme wishlist van Guts&Gusto producten. Inmiddels staan de sneakers stiekem al bij mij thuis!


Nog een keer showen met mijn kettinkje, love it!


Post van Guts&Gusto! Hierin zaten mijn sneakers. Ik laat ze snel zien. Wat een cadeautje om zo je bestelling te mogen ontvangen!


Sneak preview!😉


Op deze foto kan er een klein lachje vanaf, de stress loopt nu écht heel hoog op en dat is goed te merken aan mijn humeur, slaappatroon, eetpatroon et cetera. Gelukkig is het snel allemaal voorbij.


The handwriting tag gaat rond op Instagram en ik deed mee!

Ik ga vandaag weer een dagje knallen en zo ook de rest van de week. Ik hoop dat jullie allemaal een hele fijne week hebben en kunnen genieten van het mooie weer dat op komst is❤

Liefs, Simone

5 thoughts on “Diary – mooiste kettinkje, meloen en uiteraard mijn scriptie

  1. Het is aftellen….😉
    Toffe sneakers.
    De sjaal is prachtig.
    Die leuke tag had ik al voorbij zien komen op instagram.
    Héél apart en ik zag de mooiste handschriften.

    Xoxo

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

