Nieuwe sneakers!

43a3c-11386408_709826052496719_679379454_n

Ik liet ze jullie al kort zien in mijn diary, mijn nieuwe sneakers! Ik was al een tijdje opzoek naar witte sneakers en aangezien de Adidas Superstars echt helemaal nergens op voorraad zijn of komen in mijn maat vond ik het tijd voor wat anders. Bij Guts&Gusto kwam ik deze mooie witte sneakers tegen die toch stiekem wel heel veel lijken op de Nike Air Force 1 low. Ik besloot ze te bestellen en ben er onwijs blij mee. Vandaag laat ik ze goed aan jullie zien.

Untitled 2
Zo kwam mijn pakje aan! Dit vond ik al leuk.DSCN1622
Toen ik de zak eraf haalde vond ik dit! Echt een cadeautje, zo leuk!DSCN1625 DSCN1627 DSCN1628 Untitled 1
Ze zijn dus helemaal wit en hebben een redelijk dikke zool. Het kan een beetje ‘lomp’ ogen, maar daarom draag ik ze ook alleen als ik een een skinny jeans aan heb met daarop een mooie top of blazer, zodat het niet allemaal te wijd en mannelijk wordt.

Op de website van Guts&Gusto heten ze ‘Sneaker Nienke’ en ze zijn voor €29,99 te bestellen. Koopje vind ik!

Wat vind jij van mijn nieuwe sneakers?
Liefs, Simone

11 thoughts on “Nieuwe sneakers!

  1. Haha ik snap zo wat jij voelt. Ik ben altijd bang dat zoiets mij lomp staat en dan doe ik gewoon een chique blouse ofzo aan om dat te compenseren. Ze zijn heel gaaf!

    Like

  2. Leuk zijn deze! Ik houd zelf wel van ‘lompe’, stoere schoenen, om het dan inderdaad vrouwelijk te combineren. Jouw broek is ook zo leuk, waar is die van?πŸ™‚

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

