Australian Gold zonbescherming & verzorging + tip

DSCN1656

Toen ik een jaar of 15 was had ik ook al een blog. Schijnbaar deed ik het best goed, want na een tijd kregen steeds meer PR bureaus interesse. Ik ontving toen als eerste perspakketje ooit een zonnebrand en aftersun van Australian Gold en was meteen om. Ik gebruikte de spulletjes, met heel veel plezier, tot ze op waren en daarna stapte ik over op Lancaster. Afgelopen week bladerde ik door het Etos foldertje en kwam ik Australian Gold weer tegen, mét een aanbieding erbij. Natuurlijk kon ik het niet laten om even langs de Etos te gaan en ik heb dan ook twee producten meegenomen.

DSCN1652

Allereerst nam ik de SprayGel suncreen spray mee. Hierin zit een instant bronzer waardoor je lekker snel bruin wordt. Ik heb gekozen voor spf 15. Ik ben van mezelf al een klein beetje getint en verbrand niet snel, waardoor die de ideale factor is. Daarnaast nam ik de Moisture Lock aftersun mee. Dit is een wat dikkere crème die de huid verzorgd, verkoeld en die er ook nog eens voor zorgt dat je langer bruin blijft. De geur van beide producten is héérlijk zomers. Ik kan de geur niet zo goed omschrijven, hij is lichtzoet, licht kokosachtig en gewoon echt heel zomers.

Alle producten van Australian Gold zijn t/m komende zondag voor €10,00 per stuk. Normaal zijn ze €14,95 dus dit scheelt best wel wat! Als ik de producten uitgebreid heb getest (gelukkig gaat vandaag de zon al schijnen!) kunnen jullie een review verwachten, maar de producten die ik al eerder van dit merk heb gebruikt beloven heel veel goeds.

Ben jij al bekend met Australian Gold? Zo nee, ga dan even snuffelen aan de producten bij Etos, de geur alleen al zal je overtuigen!
Liefs, Simone

5 thoughts on “Australian Gold zonbescherming & verzorging + tip

  1. Klinkt top, ik ben al tijden nieuwsgierig naar dit merk. Toch sla ik even over denk ik, ik heb net een aantal items ingeslagen bij de DM.

    Like

  2. Ik moet bekennen dat ik zonnebrand toch een lastig product vind. Iedereen zegt iets anders, dan moet je om de 2 uur insmeren en laatst hoorde ik dat je niet langer dan 30 minuten in de zon mag en daarna weer moet bijsmeren. Wanneer ik weet dat ik lang in de zon ben probeer ik me wel echt in te smeren. Ik ben nu wle heel benieuwd naar deze geworden..

    Like

  3. Ohhhh dit merk❤ Echt zo gruwelijk fijn. Ik weet nog dat ik deze zonnebrand op had en mijn opa vroeg wat of wie er eigenlijk zo lekker rook. Dat bleek ik te zijn met mijn super lekkere zonnebrand crème.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

