Mini fashion shoplog

Oh oh, ik moet me een beetje schamen denk ik! Ik heb weer wat nieuwe spulletjes die ik aan jullie wil laten zien. Ik kocht twee kledingitems, twee zonproducten die jullie gisteren al hebben kunnen bewonderen en ik won twee leuke armbandjes! Benieuwd? Lees dan snel verder.
DSCN1638 DSCN1642  DSCN1641 DSCN1643
– De rok loopt wat smaller toe, in een elastieken band, maar die zit om de hanger gevouwen, anders bleef hij niet hangen!

Ik shop eigenlijk nooit meer kleding van Only en Vero Moda, maar toevallig liep ik samen met mijn moeder langs een winkeltje in het dorp waar ik vandaan kwam, waar ze dus wel kleding van Only en Vero Moda verkopen. Verbazingwekkend genoeg vond ik eigenlijk weer heel veel leuke dingen. Ik ging wat dingen passen en uiteindelijk kwam ik ook met twee items thuis.

De rok valt tot net over de knie en is gemaakt van een lekker luchtig stofje. Aan de zijkant heeft hij een split, wat ik heel leuk vind. Deze rok was €14,95. Daarnaast kocht ik een simpel t-shirt met zwarte letters, ik vond de tekst ook wel leuk! Voor dit shirt betaalde ik (nouja ik.. stiekem mijn lieve mama!) maar €8,95.

myjewelleryUntitled 1

Thuis lagen er twee prachtige armbandjes op me te wachten die ik had gewonnen bij, zoals ik al zei, de lieve meiden Melissa en Laura van Glam and Glitters. De armbandjes zijn van My Jewellery, een heel mooi sieradenmerk. Op de prijskaartjes kon ik zien dat ze €7,95 per stuk kosten, mocht je geïnteresseerd zijn.

9 thoughts on “Mini fashion shoplog

  1. Die rok, ik vind ‘m gaaf. Ik zou ook zoiets willen maar vrees dat me dat niet staat. Ik ben echt een uk namelijk. Die armbandjes zijn ook echt leuk, tof dat je ze gewonnen hebt.

    Like

  2. Pingback: Favorieten – mei (oeps!) en begin juni |

Laat je een reactie achter? :-)

