Wishlist – juni

Ik heb het weer voor elkaar hoor, ik wil weer van alles hebben! Er is een nieuwe maand aangebroken, ik heb mijn scriptie ingeleverd en het wachten is nu op de uitslag. Daarnaast komt ook mijn vakantiegeld deze maand binnen (morgen als het goed is!), dus ik vind dat ik mezelf wel een klein beetje mag verwennen.
Image and video hosting by TinyPic

✿ Witte jeans
Ik heb er al één, maar die is ripped. Dat staat niet overal bij, dus ik wil ook een gewone witte. Eentje die niet doorschijnt, maar wel mooi straks zit. Deze is van H&M.

✿ Bikini
Elk jaar koop ik eigenlijk al heel vroeg één of meerdere bikini's. Dit jaar nog
helemaal niet dus het wordt binnenkort eens tijd. Deze van de H&M vind ik 
heel leuk, terwijl ik normaal juist ga voor felle kleurtjes.

✿ Zoeva kwasten
Dit is de rose golden luxury kwastenset. Ik hoor er heel veel goeds over en ik
heb net te weinig gezichtskwasten. Dit lijkt me wel wat.
✿ Mooie bronzer
Eentje die perfect bij mijn huidskleur past: niet de oranje en niet te bruin. 
Ik denk dat ik bij MAC ga kijken, daar adviseren ze me altijd heel fijn. 
De shimmer bricks van Bobbi Brown lijken me trouwens ook wel wat.
✿ Strapless BH's
Elk jaar onderschat ik weer het belang van fijne en mooie strapless BH's. Dit 
jaar wil ik toch echt eens een aantal mooie én goed zittende te kopen.
✿ Nike roshe run's
Ik heb stiekem al een paar, maar ik wil weer nieuwe sneakers! Ik vind de witte
echt onwijs leuk, maar ik heb al zo veel simpele wit/zwarte sneakers. Ik denk
dus dat ik voor de paarse ga, die vind ik ook wel heel leuk!
✿ Lace shorts
Ik vind ze zo leuk! Ik heb bij Loavies een hele mooie gezien, maar deze van 
Abercrombie vind ik ook écht heel leuk.
✿ Micheal Kors Jet Set cross body
Deze wil ik ZO graag! Ik twijfel nog over de kleur: koraal, grijs of toch gewoon
simpel zwart wat overal bij past? Als ik mijn scriptie haal, dan koop ik deze
voor mezelf als cadeautje!

Natuurlijk kan ik helaas niet alles gaan kopen, maar een aantal dingen wil 
ik wel heel graag hebben.

Wat staat er op jouw wishlist?
Liefs, Simone

 

10 thoughts on “Wishlist – juni

  1. Die Zoeva kwasten-set vind ik ook zo mooi!!!! Ik wil ze ook hihi. Maar het lijkt zoveel geld ineens hé. Ondanks dat ik wel geloof dat ze het geld waard zijn. Die bikini vind ik ook erg leuk🙂

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

