Diary – Ik leef nog, altijd blijven lachen & de zon

Ik ben er nog hoor! De laatste weken waren hectisch maar ik ben er weer klaar voor om weer lekker te gaan bloggen. Het leek me leuk te beginnen met een diary zodat jullie kunnen zien wat ik allemaal heb uitgespookt de afgelopen twee weken. Het draaide vooral om het afronden van mijn scriptie, het beginnen aan mijn portfolio en daarnaast veel werken. Toch heb ik er zeker ook van genoten dat mijn scriptie nu is ingeleverd, dus kijk maar snel mee!

Inmiddels is het al twee weken juni en ik ben heel blij dat we deze maand hebben mogen verwelkomen! Bijna zomer!๐Ÿ™‚


Deze nam ik mee bij Albert Heijn voor โ‚ฌ1,00. Hij is echt heerlijk!


Ook haalde ik cadeautjes voor mijn stagebegeleider en stagedocent. Ik kocht een kaartje en daarbij een blikje met 50 spreuken voor geluk. Volgens mij vonden ze het erg leuk.


Ik ontving leuke armbandjes van My Jewellery, gewonnen op de blog van Melissa en Laura; glam and glitters.


Veel van mijn favoriete make-upjes op dit moment. Een kwast van Real Techniques, MAC soft & gentle, Sleek rose gold, MAC please me en lash princess mascara en liquid ink eyeliner van Essence.


De laatste dagen voor het afronden van mijn scriptie was het prach-tig weer. Helaas kan ik echt niet buiten op mijn laptop werken en dus ging ik dagenlang binnen aan de slag.

Lekker een aantal dingen geshopt!


Visgraat vlechtje.


Meteen uitproberen tussen mijn scriptie door

Vrijdag 5 juni was het eindelijk zo ver! Mijn geprinte scripties lagen voor me, klaar om in te leveren.

Outfit of the day!


Wishlist! Inmiddels heb ik al een fijne strapless BH gekocht en de paarse sneakers besteld! Ook heb ik al een bikini gekocht, maar helaas niet degene uit deze wishlist.


We hadden er even geen reden toe, maar vonden wel dat we moesten blijven lachen.


Deze mooie blush van Max Factor kocht ik gister! De review komt er snel aan.

Hele fijne zondag allemaal!
Veel liefs, Simone

4 thoughts on “Diary – Ik leef nog, altijd blijven lachen & de zon

  1. Fijn om weer van je te horen๐Ÿ™‚ En TOP dat de scriptie stress nu achter de rug ligt๐Ÿ˜‰ Tijd om te gaan genieten!!! Ben benieuwd naar je new shoes! Fijne zondag, ik ga ‘lekker’ werken.

    Liked by 1 person

  2. Waar heb je dat leuke vestje vandaan die je aanhebt bij je outfit of the day? Hij is super leuk! En heerlijk dat je nu weer tijd hebt om te bloggen. ik wou dat ik dat had. Ik moet nog ongeveer twee weken bikkelen op school๐Ÿ˜ฆ

    Liked by 1 person

Laat je een reactie achter? :-)

