Favorieten – mei (oeps!) en begin juni

DSCN1697

Zo heb je altijd netjes je favorieten klaarstaan en zo vergeet je ze helemaal te delen op je blog! Toen het me te binnen schoot รฉn ik ook nog eens tijd had ben ik meteen foto’s gaan maken. Vandaag laat ik jullie dus mijn favorieten zien van de gehele maand mei, maar ook van begin juni. Enne, volgende maand weer gewoon op tijd hoor!๐Ÿ™‚
Untitled 1
Dit zijn al mijn favorietjes bij elkaar. Qua fashion zie je de rok die ik jullie laatst liet zien in een shoplog. Deze rok heb ik al een aantal keren dankbaar gedragen tijdens de warme dagen. Ik vind vooral de split aan de zijkant zo leuk! Daarnaast zien jullie een citroengele top van New Look. Deze heeft een mooie halslijn met dunne bandjes, de hals die je hier ziet loopt door in bandjes. Van deze top deelde ik al eens een foto op Instagram. Daarnaast zie je het kettinkje wat ik van mijn ouders kreeg en wat ik elke dag draag. Ik vind hem zo mooi!

DSCN1704DSCN1701
Qua beauty heb ik een aantal producten herontdekt en een aantal nieuwe producten! Allereerst de duo oogschaduw van P2. Dit is een limited edition en ik kocht hem in Duitsland. Ik draag hem heel draag in combinatie met een bruine kleur. Ook draag ik de champagne kleur uit dit duo graag alleen in mijn binnenste ooghoek voor een frisse look. Daarnaast het contour palette van Make-up Revolution. Nu ik wat bruiner ben passen de kleuren nog beter bij mijn huid en ik begin het shapen ook een beetje te leren, waardoor ik het beter durf. Fijn palette! De Beautifying lipsmoother van Catrice vond ik terug in mijn tas. Ik was vergeten hoe fijn en mooi hij was. Het is een perzikkleurtje en verzorgd mijn lippen heel goed. Het sponsje is heel fijn om aan te brengen. Daarnaast kan natuurlijk MAC please me niet ontbreken! Ik ben zo ontzettend blij met deze lipstick en heb hem al veel gedragen!

Dit waren mijn favorietjes van deze maand! Volgende maand weer een nieuwe editie รฉn dan wel op tijd๐Ÿ™‚
Liefs, Simone

3 thoughts on “Favorieten – mei (oeps!) en begin juni

  1. Mooie favorieten heb je! Naar p2 ben ik ook wel benieuwd, ik hoor er altijd zulke goede dingen over! Nu maar wachten op een tripje naar Duitsland, haha.

    Like

  2. Fijne favorietjes! Die gele top is zo leuk. Zeker als je wat bijgebruind bent hihi. En die MAC lipstick, want it.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

