Nieuwe sneakers – Nike Roshe Runs

DSCN1758

Is het jullie al opgevallen dat ik een echte sneaker addict ben? Elke week zie ik wel weer een nieuw model dat ik zou willen hebben, soms gebeurd het dat modellen echt in mijn hoofd blijven hangen en zo ook met deze Roshe Runs. Ik heb al een paar zwart/wit/zilveren Roshe Runs en die bevallen zo goed, dat ik besloot dat dit zomerse kleurtje mijn sneakergarderobe echt een update zou geven. Ik vond een kortingscode van Zalando en zo geschiedde het..

Oorspronkelijk waren ze €89,99 bij Zalando, ik kocht ze met 12% korting (de code is inmiddels verlopen, maar wanneer je op Google zoekt naar Zalando kortingscode vind je er altijd wel één!) en uiteindelijk heb ik er nog geen €80,00 voor betaald.

DSCN1746

Ze zijn lekker stevig aan de achterkant en de stof is dun, waardoor ze niet te warm zijn. Daarnaast is de zool lekker dik wat fijn loopt en heeft het voetbed ribbeltjes wat voor een soort van massage idee zorgt.  DSCN1751 DSCN1753 DSCN1754 DSCN1757

Ik ben er uiteraard ontzettend blij mee! Een top toevoeging aan mijn collectie wit, zwarte en grijze sneakers.

Wat vind je van mijn nieuwe Roshe Runs?
Liefs, Simone

10 thoughts on “Nieuwe sneakers – Nike Roshe Runs

  1. Oeh I like! De kleur is vet, al zou ik het wel lastig vinden combineren. Maar ze zijn super mooi!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

