Tag – I <3 Summer

Summer❤️
bron

Vandaag is het weer zover: ZOMER! Helaas is het weer er nog niet helemaal naar, maar dat komt vast ook snel. Het is alweer een hele tijd geleden dat ik een tag heb gedaan en toen ik de ‘I love summer’ tag tegen kwam op de blog van Tedje vond ik het weer eens tijd worden! Ik ben gek op de zomer dus deze tag is mij op het lijf geschreven. Benieuwd? Lees dan snel verder.

1. Wat is je favoriete ijsjessmaak?
Qua schepijs sowieso het yoghurt/mangoijs en kinderbueno ijs van Intermezzo, een ijssalon in Tilburg. Daarnaast vind ik de nieuwe roze (mini)magnums heel lekker en qua waterijsjes ga ik graag voor een Liuk, de citroenijsjes met dropstokje of een twister.

2. Welke kledingstukken vind jij ‘s zomers onmisbaar?
Ik draag graag luchtige hemdjes/topjes met een shortje en daarbij ALTIJD mijn zonnebril. Wanneer ik op vakantie ben draag ik vooral ‘s avonds ook heel graag veel rokjes en jurkjes.

Untitled
bron

3. Wat is je favoriete zomerse drankje?
Lekkere koude Jillz, het liefst de rode variant óf Liefmans. Daarnaast alle Spa&Fruit drankjes.

4. Wat is je favoriete activiteit in de zomer?
Sowieso eropuit gaan! Lekker uitgaan in jurkjes en korte broekjes, naar het strand, uiteten gaan op het terras en vooral lekker lang en veel buiten zijn. Daarnaast vind ik zonnen en zwemmen heerlijk en dan lees ik ook graag veel boeken en tijdschriften. Natuurlijk ga ik ook heel graag op vakantie, dit jaar ga ik naar Kos met mijn beste vriendinnetje!

5. Hoe ziet jouw typische make-uplook er uit?
Als het heel warm is draag ik overal bijna niets, alleen een beetje bronzer en een beetje waterproof mascara. ‘s Avonds ga ik gewoon voor een fullface make-up look. Ik heb in een drogisterij gewerkt en heb foundation proefjes in allerlei kleuren, dus wanneer ik bruin wordt dan neem ik gewoon een tintje donkerder!

6. Wat is je favoriete zomerliedje?
Hmmm, Faith van Blasterjaxx is gewoon mijn alltime favourite, waar ik altijd vrolijk van wordt. Daarnaast luister ik gewoon naar de muziek waar ik sowieso veel naar luister; Ronnie Flex, Lil Kleine, SFB, Sbmg et cetera.


bron

7. Welk zomers gerecht eet je het liefst?
Stokbrood! Met salade of met een lekker stukje vlees of vis van de BBQ. Pastasalades vind ik ook erg lekker. Daarnaast houdt ik van al het zomerfruit en dat eet ik dan ook veel.

8. Wat is jouw ultieme zomer Do It Yourself?
Ik ben stiekem niet zo van het DIY’en, dus hier kan ik niet echt op antwoorden!

9. Wat voor geurtje draag je ‘s zomers?
Ik draag overdag eigenlijk alleen bodysplashes, ik heb er een hoop van Victoria’s Secret dus ik kan lekker afwisselen. ‘s Avonds Lady Million van Paco Rabanne of Guess Seductive.

🌅
bron

10. Welke plannen heb je voor deze zomer?
Veeeel werken bij McDonald’s, genieten van de zon, lekker winkelen en veel leuke dingen doen met vriendinnen en hopelijk vieren dat ik geslaagd ben voor mijn HBO diploma. Het allerleukste vind ik de vakantie naar Kos die gepland staat, nog minder dan een maandje wachten!

Ik tag Nina, Melissa (en Laura), Esther en Maaike, als jullie dat leuk vinden natuurlijk. Mocht je deze tag ook willen overnemen, voel je vrij! Mocht je weten wie deze tag heeft bedacht, dan hoor ik het graag want dan vermeld ik het er even bij!

Liefs, Simone

3 thoughts on “Tag – I <3 Summer

  1. Je hebt erg veel leuke plannen in de zomer.
    Die ijsjes lijken me zo heerlijk.
    Inderdaad als het weer goed en mooi is dan kan kan me zomerse kleding aan.
    Want nu lijkt het alsof het herfst is.

    Xoxo

    Liked by 1 person

Laat je een reactie achter? :-)

