Diary – geshopt, feestjes en lekker eten

Vandaag weer gewoon een diary op maandag, zoals het hoort! Het is vandaag een spannende dag dus ik houd mezelf lekker bezig met bloggen en een boek lezen vandaag. Te beginnen met deze diary dus. Benieuwd naar mijn afgelopen week? Lees dan gauw verder.

Ohja, 290 volgers!! Bijna 300! Wat een getal al.. winactie waardig vind ikπŸ˜‰

Favorietjes op de foto

Zoals in bijna elke diary een foto met Wendy! We gingen hier eventjes naar de stad voor een avondje drankjes en dansen.


Ik kocht dit palette van MUA, hier lezen jullie snel meer over.

Ik bestelde weer eens nieuwe sneakers!


Ben er zo blij mee!


Ik had echt de hele week lang drang om te shoppen, vooral make-up. Gelukkig ziet hier nergens een MAC counter in de buurt anders had ik het wel geweten.


Vorige week maandag ging ik shoppen met mama en ik kocht heel wat leuke dingen. Onder andere dit kanten shortje van de H&M en topje van Costes. Ik heb een video shoplog opgenomen maar daar ben ik toch niet helemaal tevreden mee, ik twijfel nu wat ik ga doen; waarschijnlijk weer gewoon een foto shoplog maken.


Woensdag was echt zo’n heerlijke dag! Ik sliep lekker uit en ‘s middags kwamen mijn vriendinnen naar Tilburg. We gingen eerst een klein beetje shoppen en daarna heeerlijk eten bij ‘t Zusje voor de verjaardag van één vriendin. We hebben allemaal een hele hoop tapas op (vooral veel toetjes!) en wat was het lekker.


De review van deze Max Factor creme puff blush kwam online.


En tijd voor nog een feestje!


Ik werkte van zaterdag op zondag van 22:00 – 06:00 dus helaas was er niet zoveel energie meer over gisteren. Wel vond ik dat er even stilgestaan moest worden bij het begin van de zomer. Jammer dat het zo’n druilerig weer is..

Hele fijne week allemaal,
Liefs, Simone

7 thoughts on “Diary – geshopt, feestjes en lekker eten

  1. Je had een gezellige en fijne week!
    Leuke uitjes en met vriendinnen bijkletsen, heerlijk uit eten is altijd fijn.
    Nu maar hopen dat het zomerse weer zich snel laat zien.
    Want hogere temperaturen en lekker warm daar hou ik van zodat ik niet meer hoef na te denken wat voor jas aan moet.

    Xoxo

    Liked by 1 person

  2. Wat een heerlijke week heb je achter de rug! Ooh en wat leuk dat je bijna 300 volgers hebt. En ik ben best benieuwd naar je aankopen x

    Like

  3. Ik hoor veel goede verhalen over ‘t Zusje. Is het wat? En ja, ik vind dat je die video gewoon moet delen hihi. Ben heel benieuwd!

    Liked by 1 person

Laat je een reactie achter? :-)

