MUA – Spring Break eyeshadow palette

 photo DSCN1727_zpskwowrqol.jpg

Wauw!  Ik heb een nieuw palette wat ik aan jullie moet laten zien! Het is lang geleden dat ik oogschaduw kocht en heb nu weer eens een palette dat qua kleuren, kwaliteit en prijs helemaal de moeite waard is. Voor swatches en een look, mag je gauw verder kijken.

De verpakking is simpel en strak; 12 mooie oogschaduws die je kunt zien door de doorzichtige deksel. Er zit een grote applicator bij, die ik persoonlijk niet zo fijn vind. De pigmentatie van de kleuren is geweldig, er zitten vooral glanzende kleuren in maar ook matte kleuren zijn aanwezig. Het is een mix tussen basic kleurtjes en ook wat meer bijzondere (ik doel op de turquoise kleuren). De houdbaarheid van de oogschaduws is heel goed en daar ben ik dan ook enorm tevreden op. Voor het palette betaal je op dit moment €4,99 en normaal €5,99 bij Kruidvat; koopje naar mijn mening en een enorme aanrader.

 photo Untitled 6_zpsrbye31pb.jpg

 photo DSCN1732_zps8ml07x0e.jpg

 photo DSCN1733_zpstnyd5zcv.jpg

 photo swatches2_zpsbes7zsup.jpg

 photo DSCN1743_zpssql23zpy.jpg

 photo Untitled 2_zpsqbmglwhs.jpg

 photo Untitled 1_zpsaicpmser.jpg

Ik ben er enorm blij mee!
Liefs, Simone

9 thoughts on “MUA – Spring Break eyeshadow palette

  1. Mooi palette🙂 Ik wil ook eens iets van MUA proberen! Mijn W7 palette valt al half uit elkaar hihi.

    Like

  2. Ik zag hem ook bij de Kruidvat liggen! Ik had alleen niet verwacht dat hij zo klein was haha. Maar ik heb hem dus laten liggen en nu heb ik spijt.. die kleuren zijn zo ontzettend mooi!

    Liked by 1 person

  3. Wow, voor zulke lichte kleuren is het pigment toch erg mooi!
    Zag ze laatst liggen bij de kassa maar heb het palette niet meegenomen. Had het nou maar moeten doen..

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

