Video – grote zomer shoplog!

Image and video hosting by TinyPic

Wauw, wat ben ik eergisteren overdonderd door al jullie onwijs lieve reacties op mijn persoonlijke artikel❤ Ik heb ze stuk voor stuk meerdere malen doorgelezen en ze hebben me echt oprecht opgevrolijkt. Vandaag heb ik iets luchtigers voor jullie. Ik heb namelijk, na maaaanden, weer eens een video voor jullie; namelijk een grote zomershoplog met aankoopjes van Sacha, H&M, Kruidvat, Pull&Bear, Bershka, Zara, New Look en Costes. Benieuwd? Kijk dan snel verder.



Het filmpje is niet heel professioneel, maar ik doe dit gewoon niet vaak genoeg! Vinden jullie het wel leuk om zoiets te zien? Dan ga ik me er eens verder in verdiepen!

Liefs, Simone

8 thoughts on “Video – grote zomer shoplog!

  1. Leuk filmpje! Maakt mij nooit zoveel uit als er wat in geknipt is of zo. Het gaat om de items toch? En die zijn leuk! De slippertjes en het zwarte topje springen er voor mij uit. Heel erg mooi! Van mij mag je vaker filmpjes maken!

    Liked by 1 person

  2. Costes I love it! Kan daar echt altijd slagen! Cute je peplum top! Dat is echt mijn favoriete trend. Ik vind je bikini echt super mooi😀 Grappig om je nu in het echt te zien! Ik vind je heel sympathiek en je doet het super goed hoor! Dat broekje is super leuk!😀 Die wil ik ooook haha. Ik wil ook maat 36 haha. Je hebt lekker geshopt meid! Jij vind ook echt dezelfde merken leuk als ik! Yaay wat fijn dat je een broek hebt gevonden die je als gegoten zit!

    Liked by 1 person

  3. Leuke spulletjes heb je gekocht! Ik vind vooral de sandalen erg leuk, daar ben ik helemaal weg van deze zomer haha. Leuk om je ook een keer in het ‘echt’ te zien trouwens! Ik vind je filmpje er juist wel professioneel uitzien, ik zou dat niet kunnen wanneer ik voor de eerste keer film. Leuk gedaan & ik kijk uit naar je volgende video🙂

    Liked by 1 person

  4. Leuke shoplog, en ik vind het er al behoorlijk professioneel uit zien hoor🙂 Zou het je niet zo nadoen haha. Vooral de spulletjes van New Look vind ik erg leuk!

    Liked by 1 person

  5. Nogmaals😉 ik vind je video leuk! Ik zou het niet kunnen hihi. En je stem lijkt heel anders als wat ik me had voorgesteld. Niet dat ik daar echter over na dacht haha, maar je snapt me wel😉

    Liked by 1 person

Laat je een reactie achter? :-)

