10x – Waarom ik zoveel zin heb in mijn vakantie naar Kos

add a caption

bron

In de rubriek 10x beschrijf ik steeds tien weetjes, feitjes, producten of diensten die ik graag met jullie wil delen. Vandaag is het de beurt aan mijn aankomende vakantie naar Kos. Over drie weekjes zit ik namelijk op het moment van schrijven in mijn bikini (met net iets te dikke billen, want die goede voornemens zijn er wéér bij ingeschoten) op het strand.

1. Omdat ik met mijn allerbeste vriendin ga en we gegarandeerd de hele week héél veel gaan lachen.

2. Omdat ik toe ben aan een heerlijk zonnetje dat ervoor zorgt dat ik me kan ontspannen na alle hectiek van de afgelopen tijd en daarnaast ook voor een mooi bruin kleurtje zorgt.

3. Omdat het strand in Kos heerlijk is. Ligbedden, fijne eettentjes, muziekje, drankje en een fijne zee. Ik ben er twee jaar geleden ook al eens geweest en heb er echt ultiem van genoten. Buffalo Falafel Pitas w-Garlic Blue Cheese Fries + Ranch Style Tzatziki by halfbakedharvest bron

4. Omdat ik een week lang pita gyros, tzatziki, suzuki, suflaki, feta, spanakopita, tiropita en loukoumades kan eten. Love it. not really food buuuut....what evea i'll take two! bron

5. Omdat we een week lang elke dag kunnen gaan feesten en cocktails kunnen drinken. Op veel plaatsen in Kos kun je Fishbowls bestellen, zoals hierboven op de foto. Even alle stress rondom mijn scriptie vergeten en er ook niet aan hoeven te denken om de wekker te zetten. We zien wel wanneer we wakker worden en verplaatsen ons dan naar het zwembad of het strand.

6. Omdat we er fietsenhuur bij krijgen en ik fietsen door het buitenland dus echt heel erg leuk vind. Afgelopen weekend was ik in Zeeland bij bovenstaande vriendin en rondfietsen in haar stadje vond ik al een vakantiegevoel geven, dus kom maar op! SERVICE SOLAHART JAKARTA CV.MULIA ABADI bron

7. Omdat we van plan zijn een leuk boottochtje te maken. Hoe wat en waar dat weten we nog niet, maar dat tochtje komt er.

8. Omdat we misschien ook nog wel naar het waterpark gaan waar ik al eens eerder ben geweest. Lido waterpark heet het en het is er echt onwijs leuk. Ze hebben zo’n ‘Lazy River’ waar je op een rubberband door heen kunt dobberen en ondertussen lekker bruin kunt worden. summer fun. [ Waterbabiesbikini.com ] #summer #bikini #elegance bron

9. Omdat ik al mijn zomerhobby’s dan weer op kan pakken. Ik gun mijzelf de tijd niet om boeken en tijdschriften te lezen wanneer ik thuis ben, ik heb vaak van alles te doen en neem die tijd dan gewoon niet. Op vakantie vind ik het heerlijk om een boek en tijdschriften te lezen en ondertussen een muziekje te luisteren in de zon.

10. Omdat ik me niet zo druk maak over alle nare berichten over Griekenland. Ik kom er al bijna tien jaar (vooral op het vaste land, nabij Thessaloniki ben ik vaak geweest maar ook Kreta en Kos heb ik meerdere malen bezocht) en ik ben helemaal gek op het land. We nemen gewoon wat extra cash mee en gaan heel hard genieten!

Ga jij ook op vakantie komende zomer?
Liefs, Simone

9 thoughts on “10x – Waarom ik zoveel zin heb in mijn vakantie naar Kos

  1. Er is niemand die het harder verdient heeft dan jou, zo’n heerlijke vakantie! Ik hoop dat je ernstig gaat genieten wanneer je in Kos zit❤

    Like

  2. Wat een fijn vooruitzicht! En zoals het lijkt gaan jullie een top tijd hebben daar😉 Lekker van genieten meid. Ik heb wel vakantie, maar we gaan dagjes weg ipv echt naar het buitenland. Zin in, maar nog even geduld.

    Like

  3. Ooh Kos is zo leuk! Ik ben er ook geweest en zo’n boottocht is echt een aanrader ja🙂 Wij waren bijna een hele dag weg maar het was he tzo waard! Gewoon langs de haven lopen en een leuke boot uitkiezen (als je het via iets anders boekt is het veel duurder dan gewoon ‘direct’ bij zo’n boot aan de haven). Ik weet niet meer zeker hoeveel ik daar toen voor betaald heb, maar duur was het niet. Je doet dan met zo’n boot drie eilandjes aan, waar je gaat chillen/zwemmen/snorkelen en ook lunchen op de boot. Was echt een ontzettend leuke dag toen, dus zeker een aanrader!

    Heel veel plezier alvast op Kos!

    Liked by 1 person

Laat je een reactie achter? :-)

