Diary – Scriptie nieuws & ontspanning

De week begon, zoals jullie misschien wel weten, slecht door het nieuws wat ik kreeg over mijn scriptie. Ik had gehoopt en stiekem ook gedacht dat ik het zou halen en ik kreeg dan ook een voldoende, helaas scoor ik op twee competenties nog te laag en moet ik wat dingen aanpassen waardoor ik nu niet echt vakantie heb. Ik heb besloten vandaag te beginnen met het verbeteren en heb dus afgelopen week tóch nog een leuke week gehad. Benieuwd? Lees dan gauw verder.


Vorige week kocht ik dit nieuwe topje bij H&M, van de conscious collectie. Ik vind hem zo leuk!


Om voor wat afleiding te zorgen ging ik op de dag van de uitslag even naar de Action. Ik kreeg de uitslag namelijk pas tussen 5 en 6 uur dus dat duurde even. Ik kocht wat fijne spulletjes voor de zomer, allemaal lekker fris. Daarnaast kocht ik ook eindelijk zo’n kleurboek voor volwassenen, best leuk!


Er kwam een review online van dit mooie palette. Heerlijk om weer eens met oogschaduw te spelen, dat doe ik eht te weinig.


Een outfit of the day! Witte jeans (pull&bear), slippertjes (sacha), shirt met splitjes (costes) en een mouwloos vestje van (nep)suede met franjes (bershka)


Na laáááánge tijd kwam er weer eens een filmpje online, jullie reacties waren gelukkig heel leuk!

Ik werkte donderdag de hele dag bij mijn bijbaantje en daarna begon voor mij een heerlijk weekendje. Donderdagavond ging ik met huisgenootjes op stap voor de verjaardag van één van hen, vrijdag vertrokken we met zijn allen richting Zeeland (daar komen ze vandaan!) met de auto voor een weekendje daar. We aten lekker van de bbq en gingen ons daarna klaarmaken voor een avondje naar de havenfeesten in Terneuzen. Zaterdag sliepen we lekker uit en daarna gingen we naar Goes om lekker te lunchen en winkelen. In Goes nam ik de trein weer terug naar huis.


Gisteren was het nog precies drie weekjes voordat ik naar Kos ga. Griekenland was de hele dag in het nieuws en het gaat er echt heel erg slecht. Ik maak me nog geen zorgen en neem gewoon genoeg contant geld mee. Hopelijk gaat het land de komende drie weken niet failliet.

Hoe was jouw week?
Liefs, Simone

8 thoughts on “Diary – Scriptie nieuws & ontspanning

  1. Fijn artikel.
    Leuke afsluiting van de week had je.
    Zo dan was het zeker druk geweest afgelopen weekend in Zeeland omdat er ook concert at the sea was.

    Mooie dag Xoxo

    Like

  2. Echt balen van je scriptie! Hopelijk is het niet al te veel werk meer. Die outfit vind ik echt heel erg leuk zo met die frindges eraan. Al bijna op vakantie. Heerlijk! Het is al zo dichtbij hihi.

    Like

  3. Enorm balen van je scriptie.. Ik krijg het zelf 10 juli te horen en hoop ook heel erg op het beste, maar het zou nog goed kunnen dat ik ook nog dingen moet verbeteren. Helaas is mijn herkansing dan pas op 17 augustus! Het gaat jou lukken meis, succes❤

    Like

  4. Wat jammer van je scriptie!
    Ik hoorde vanochtend op de radio dat buitenlanders nog steeds zonder limiet kunnen pinnen.
    De Grieken mogen 60 euro per dag pinnen.
    Ik zou inderdaad ook zelf cash meenemen!

    Like

  5. Mja, neem maar genoeg cash mee naar Griekenland! Ben benieuwd hoe ‘t nu gaat varen met het land… Ik ben zelf een grote fan van Griekenland, vooral van de eilanden.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

