Vakantie shoplog – de laatste aankoopjes

 photo DSCN1796_zpserstt7o0.jpg

Je kent het wel, je gaat bijna op vakantie maar hebt het gevoel nog bergen aan spullen te moeten kopen. Precies dat gevoel had ik afgelopen zondag. Die dag viel ook de folder van Etos op de mat en ik besloot even alle dingen op een rijtje te zetten. Gister was het al meteen zover en shopte ik de laatste spulletjes, vooral op beauty gebied. Ik heb er een shoplog van gemaakt, in fotovorm deze keer. Benieuwd? Lees dan gauw verder.

 photo Untitled 3_zpsbgejtzxg.jpg

 photo DSCN1805_zpsb0wibaef.jpg
– Allereerst ging ik snel het Kruidvat binnen voor één van mijn favoriete foundations. Ik kocht de lichtste kleur (die, helaas voor de lichte huidjes onder ons, niet heel licht is) en de donkerste kleur. Deze kan ik in de loop van komende weken steeds mixen tot de juiste kleur.
– Bij de Etos kocht ik een klein potje Sudocreme voor de droge plekjes die ik altijd op mijn huid krijg door de zon.
– Ook kocht ik daar een zonnebrandcrème voor het gezicht, met SPF 30. Het is een fijne voedende crème met een lekker geurtje.
– Een pakje met wetties om mee te nemen in het vliegtuig. Altijd fijn om je even op te kunnen frissen.

 photo DSCN1804_zps7chug6k7.jpg
– Guhl is deze week 1+1 gratis bij Etos dus nam ik een nieuwe shampoo en conditioner mee. Rijke voeding lijkt me erg prettig met zon en zout/chloorwater in het vooruitzicht.
– Een mini deodorant voor in mijn handbagage
– Een potje nagellak remover met een sponsje, waardoor ik geen watjes nodig hebt

 photo DSCN1807_zpsqso24yz3.jpg
En daarnaast nog vier tijdschriften bij de Primera. Ik koos voor een pakket met de Viva, Grazia en Flair en daarnaast kocht ik de Cosmopolitan. Laat dat strand maar komen!

Nu alleen nog een nieuwe zonnebril en wat luchtige topjes en dan kan ik écht vertrekken!

Ga jij ook op vakantie?
Liefs, Simone

9 thoughts on “Vakantie shoplog – de laatste aankoopjes

  1. Fijne en handige aankopen had je gedaan om mee te nemen als je op vakantie gaat.
    Handzeep is ook zeer handig en antibacteriële handzeep.
    Jou vakantie kan beginnen😉

    Like

  2. Leuk artikel, kan ik alvast wat inspiratie opdoen voor mijn inkopen voor mijn vakantie! Ik ga ook allemaal mini verpakkingen halen haha

    Like

  3. Handige spullen heb je gekocht :)! Guhl heb ik nog nooit geprobeerd. Ben benieuwd of het wat is..! Zo’n potje nagellak remover moet ik ook eens aanschaffen. Wij gaan alleen dagjes weg ipv écht op vakantie.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

