Zomer 2015 – Inpaklijst

Van project Happy June is helaas niet zoveel gekomen, wat jullie hopelijk kunnen begrijpen na het lezen van mijn artikel afgelopen week. Wel heb ik inmiddels de zomerse sferen helemaal te pakken en heb ik onwijs veel zin in mijn vakantie. Wat jullie de afgelopen week hebben gelezen en de komende weken gaan lezen zal dus best vaak een zomergerelateerd tintje hebben. Vandaag deel ik mijn inpaklijst voor mijn vakantie met jullie.


bron

Een inpaklijst is natuurlijk best wel persoonlijk, maar deze lijst is er wel één waar je jouw eigen lijst op kunt baseren. Zelf moet ik de dagen voor vertrek veel werken en met zo’n lijstje kan ik gericht gaan inpakken zodat het soepel zal verlopen en ik niets vergeet!
Handbagage
❂ Paspoort
❂ Portemonnee met pinpas, zorgverzekeringspas, rijbewijs voor het eventueel huren van een scooter of auto en cash (vooral naar Griekenland érg belangrijk)
❂ Reispapieren
❂ Oordopjes
❂ Tijdschriften
❂ Wat lekkers om te eten en een flesje water
❂ Mini deodorant, een haarborstel, lipbalsem en wetties
❂ Notitieboekje met pen
❂ Kort broekje en een bikini (sinds ik ooit mijn koffer 2 dagen ben kwijt geweest doe ik dit altijd)

Koffer
Kleding
❂ Jurkjes (voor overdag en ‘s avonds)
❂ Topjes (zelfde verhaal)
❂ Top met lange mouwen
❂ Shorts
❂ Een lange broek van een dun stofje
❂ Een jeans
❂ Een blazer
❂ BH’ s (strapless BH’s niet vergeten!)
❂ Ondergoed
❂ Sokken
❂ Pyjamabroekje
❂ Bikini’s

Schoenen
❂ Badslippers
❂ Sandaaltjes
❂ Sneakers

Tassen
❂ Handtas
❂ Strandtas
❂ Clutch
❂ Kleine portemonnee voor in de clutch

Accessoires
❂ Zonnebril
❂ Horloge
❂ Sieraden

Beauty & gezondheid
❂ Make-up
❂ Make-up kwasten
❂ Make-up remover en toner
❂ Gezichtscrème
❂ Wattenschijfjes
❂ Parfum / Eau de toilette
❂ Bodysplash
❂ Deodorant
❂ Scheermesjes
❂ Douchegel
❂ Stijltang
❂ Haarlak
❂ Haar elastiekjes
❂ Schuifspeldjes
❂ Haarborstel
❂ Haar serum
❂ Shampoo
❂ Conditioner
❂ Paracetamol
❂ Pil
❂ Tandpasta
❂ Tandenborstel
❂ Mondwater (kleine verpakking)
❂ Nagelvijl
❂ Nagellak remover
❂ Nagellak
❂ Zonnebrandcrème / spray
❂ Zonnebrandcrème voor het gezicht
❂ After sun

Overig
❂ Telefoon en oplader
❂ Camera en oplader
❂ Boxje voor muziek
❂ Kaartspel en dobbelstenen

Dit is een lijst voor een 8 daagse strandvakantie naar het zonnige Kos. We gaan vooral om lekker uit te rusten, genieten en te feesten dus daar is deze lijst dan ook op aangepast. Ga je op een hele andere vakantie? Dan kan je de lijst makkelijk ombuigen!

Liefs, Simone

10 thoughts on “Zomer 2015 – Inpaklijst

  1. Handige lijst! De week voordat ik op vakantie ga maak ik altijd al een lijst, tussendoor schieten er namelijk altijd nog wat dingen te binnen

    Liked by 1 person

  2. Ik kwam toevallig mijn inpaklijst van vorig jaar laatst tegen! Normaal ben ik die altijd kwijt haha. Die van jou lijkt best op die van mij!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

