4 – Outfits voor in de zomer

 photo shoppingday_zpsigo52djq.jpg

Het is lang geleden dat ik allerlei websites het afgestruind en een avondje bezig ben geweest met outfits maken op mijn laptop. Ik vind het heerlijk om te doen en ook heel leuk het met jullie te delen, maar de tijd en zin was even weg. Jullie reacties op zulk soort artikelen zijn echter altijd heel erg leuk én laat ik daar nu net energie van krijgen. Gisteren wist ik én van de zon te genieten, een hoop te doen aan mijn scriptie én een avondje outfits in elkaar te zetten. Benieuwd naar vier outfits om in te reizen, shoppen, zonnen en uitgaan? Kijk dan gauw verder.

 photo travelday_zpsr4hgw0qb.jpg

Een outfit voor het reizen voor vooral comfortabel zijn en daarnaast ook niet te koud. In het vliegtuig kan het namelijk erg koud zijn en daarop moet je wel een beetje voorbereid zijn. Het is slim om met laagjes te werken, zodat je meteen als je op je zonnige bestemming aankomt, wat uit kunt trekken. Deze outfit bestaat uit een top en jeans van H&M, een mooie stevige handtas van Pauls Boutique, een vest van Victoria’s Secret Pink en Roshe Run sneakers van Nike.

 photo shoppingday_zpsigo52djq.jpg
Een dagje shoppen kan bij mij geen één vakantie ontbreken en daarom ook een outfit voor zo’n dag. Het is een lekkere luchtige outfit geworden waarmee je zonder je in het zweet te werken lekker rond kunt kijken in de stad. De zonnebril is van River Island, het tasje van Michael Kors, de sneakers zijn Adidas superstars, de skirt is van Abercrombie & Fitch (ik vind dat merk echt steeds leuker worden!) en een simpele top van de H&M.

 photo Untitled 2_zpsf0uctrym.jpg

In de hitte is het natuurlijk heerlijk om verkoeling te zoeken bij het strand of het zwembad. De leuke bikini van de H&M zorgt ervoor dat je extra bruin lijkt, de shorts zijn ook van H&M, de kimono draag je er makkelijk overheen en is van SheInside. De sandaaltjes zijn waterbestendig en lopen ook nog eens lekker; ze zijn van Havaianas.

 photo partyevening_zpswr3rqu7k.jpg
Een avondje uitgaan in een warm land vraagt om andere outfits dan die je hier in Nederland zou dragen. Een chique maar toch lekker zittend jurkje van Zara is de basis, gecombineerd met sandaaltjes van Michael Kors, clutch van River Island, ringen van H&M en een horloge van Marc Jacobs.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze outfits!
Liefs, Simone

 

10 thoughts on “4 – Outfits voor in de zomer

  1. Zeker leuke outfits🙂 Die river island clutch❤ De beach day outfit vind ik ook tof. Goed bij elkaar gezocht weer!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

