Diary – zon, warmte, genieten & scriptie

Wat hebben we een geluk gehad met het weer de afgelopen week! Mij zul je niet snel horen klagen over de warmte want ik ben er DOL op. Ik heb de hele week gebruik gemaakt van het heerlijke zonnetje en ben dan ook al aardig bruin geworden. Ondertussen ben ik ook al lekker ver met mijn scriptie dus dat geeft een goed gevoel!

Maandag
Ik begon de week heel vroeg. Ik wist dat het warm zou worden en dus stond ik om 06:00 op, net als de rest van de week. Ik werkte wat uurtjes aan mijn scriptie en daarna ging ik heerlijk de zon in. Met een boek! Lekker lezen en ontspannen tussendoor. Rond een uurtje of drie weer terug achter mijn laptop om aan mijn scriptie te werken. Het nuttige met het aangename combineren.Ook liep ik ‘s avonds hard.

Dinsdag
Dinsdag deed ik er nog eens een schepje bovenop, op die ontspanning. Samen met vriendinnen ging ik een dagje naar de Zwaluwhoeve, waar ik heerlijk heb genoten.

Woensdag
Woensdag moest ik écht weer aan de bak en dus combineerde ik de zon weer met een dagje studeren. Heel vroeg uit de veren en buiten ontbijten en werken wanneer het nog lekker koel is, daarna in de zon in mijn bikini. Heer-lijk! Ook ging ik even naar de Etos en daar deed ik wat vakantiekoopjes. Mijn ouders waren trouwens afgelopen woensdag 32 jaar getrouwd, wat een mooie tijd he!


Donderdag & vrijdag
Wéér studie én zondagen. Helemaal niet erg, vind ik. Zolang ik mijn scriptie kan blijven combineren met positieve en leuke dingen waardoor ik toch een beetje die zomervakantie voel, vind ik het prima. Zolang ik ook maar dat diploma in ontvangst mag nemen aan het einde van de zomer!

In de pauzes van het studeren kijk ik ook graag op andere blogs en op social media zoals Instagram en dan kom ik altijd zooooveel leuke kleding tegen. Iedere dag zou ik wel nieuwe kleding willen hebben, nooit genoeg!


Ook het aftellen naar mijn vakantie kan beginnen!

Zaterdag
Zaterdag was het héél vroeg dag. Om half 8 zat ik al in de auto richting Domburg en Oostkapelle voor een lekker dagje aan zee. Ik heb samen met mijn ouders bijna de hele dag aan zee gelegen, lekker op het strand geluncht, wat gewinkeld en gedronken in Domburg en daarna uiteten geweest in Oostkapelle. Héérlijk dagje.


Ook maakte ik weer eens outfitjes en die deelde ik op mijn blog. Ik vind vooral deze heel leuk!

Zondag
Ook vandaag was ik vroeg uit de veren. Om 8.00 uur stond ik buiten, samen met mijn vader en met mijn hardloopschoenen aan. Het was warm én afzien maar wel heel fijn weer. Ik nam een lekkere douche en werkte aan mijn scriptie. ‘s Middags vertrok ik naar Den Bosch waar ik vriendinnen zag, we deden inkopen bij de Albert Heijn en streken neer in een parkje om lekker te picknicken. Het was heerlijk!

Zoals jullie kunnen zien heb ik genoten van mijn week, ik hoop dat jullie dat ook hebben kunnen doen. Veel plezier gewenst in de komende week!
Liefs, Simone

 

9 thoughts on “Diary – zon, warmte, genieten & scriptie

  1. Je had een leuke maar drukke week!
    Slim van je om erg voeg in de ochtend al te beginnen met je werk voor school.
    Zo kon je ook fijn genieten van het prachtige weer.
    Nog gefeliciteerd met ja ouders.

    Ik wens je een fijne dag Xoxo

    Like

  2. Het ziet er inderdaad uit alsof je heerlijk hebt genoten! Groot gelijk😉 En je vakantie komt ook bijna in zicht, heerlijk. Een dagje naar het strand zie ik ook wel zitten.

    Like

  3. Ik vond je artikel over de Zwaluwhoeve erg leuk om te lezen trouwens! En heerlijk dat je tussendoor kan genieten, jij weet wel hoe je je uren in moet plannen haha

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

