10x – dingen waar ik geen genoeg van krijg (+ blog mededeling!)

In de rubriek 10x beschrijf ik steeds tien weetjes, feitjes, producten of diensten die ik graag met jullie wil delen. Vandaag is het de beurt aan geheel random dingen waar ik dus echt een genoeg van kan krijgen. Ben je benieuwd? Lees dan snel verder.

1. Kleding & beautyproducten shoppen
I just can’t get enough.. elke dag bedenk of zie ik wel weer nieuwe fashion en beautyproducten die ik graag zou willen hebben. Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo leuk dat ik zo materialistisch ben en niet blij kan zijn met wat ik al heb, maar beauty en fashion zijn écht mijn passies en zo nu en dan wat nieuws maakt me gewoon heel erg blij.

2. Wonen in de stad
Ik ben opgegroeid aan de rand van een dorp, wat betekende dat ik altijd alleen moest fietsen naar school, naar feestjes, vriendinnen en ga zo maar door. Daarnaast kon ik ook nooit zomaar even naar wat winkels en ook boodschappen doen is hier een uitstap die je met de auto moet maken. Ik woon nu 3 jaar op mezelf in het centrum van Tilburg en wat vind ik het heerlijk dat ik alles lopend kan doen.

3. Uitgaan
Iedere keer bedenk ik me weer dat ik écht even niet meer moet gaan word ik toch weer overgehaald om een leuke avond te hebben. Het kost veel geld en de dag erna voel ik me toch nooit zo goed als ik van te voren had gehoopt. Toch hou ik er heel veel leuke avondjes en herinneringen aan over én ik ga nooit als ik wat belangrijks op de planning heb staan.

4. Pizza (uh, ik bedoel alles wat eetbaar is)
I loooove pizza. Het is zo lekker dat ik het elke dag wel zou kunnen eten, gelukkig doe ik dat niet want dan zou ik nu tonnetje rond zijn. Daarnaast ben ik ook gek op sushi, Grieks eten, tapas, croissantjes, stokbrood, allerlei soorten taart, chips, chocolade en ga zo maar door..

5. Mijn familie en vriendinnen
Al kun je ze natuurlijk soms wel achter het behang plakken, zonder ze kan ik echt niet! Maar dat is vanzelfsprekend, denk ik.

6. Hardlopen
Al ongeveer 3 jaar loop ik hard, steeds met tussenpozen maar elke keer pak ik het weer op. Vanaf januari van dit jaar loop ik 2 a 3 keer per week en het bevalt me heel goed. Lekker even alles vergeten en me concentreren op het lopen. Ik ga vaak samen met mijn vader, nog gezellig ook!

7. Webshops
Ik blijf ze openen, spullen in mijn mandje stoppen en dan vooral heel veel twijfelen. Ik vind het zo leuk om in mijn hoofd outfits te bedenken en mezelf lekker te maken met nieuwe items.

8. Instagram
Echt mijn favoriete social media kanaal! Ik vind het heel leuk om doorheen te scrollen, maar ook om zelf foto’s te posten. Ik doe er zoveel inspiratie op en daarnaast is het ook gewoon heel fijn vermaak.

9. Zomer en zon!
Love it SO much! Ik ben gek op de zon en die warme stralen op mijn huid voelen. Zwemmen, zonnen, lekker koele drankjes drinken en zomerse kleding dragen. Maakt me echt enorm vrolijk.

10. Bloggen (de mededeling)
Love it! Helaas kan ik door mijn scriptie die ik aan het herkansen ben en het vele werken niet zoveel bloggen als ik zou willen. Ook ga ik natuurlijk op vakantie waardoor er de komende tijd om de dag een blogje online verschijnt. Ik probeer hard te werken om zo ook tijdens mijn vakantie blogjes online te hebben. Ik kan wel vast verklappen dat ik als ik geslaagd ben een tijdje op mijn blog wil gaan focussen dus dan kunnen jullie héél veel nieuwe blogjes verwachten!🙂

Liefs, Simone

9 thoughts on “10x – dingen waar ik geen genoeg van krijg (+ blog mededeling!)

  1. Fijn lijstje met dingen waar men soms inderdaad geen genoeg van kan krijgen!
    Hahahaha shoppen is erg herkenbaar daar heeft iedere vrouw toch last van.
    Maar ik shop het liefst zelf in de winkels.
    Het eten is zo heerlijk.
    Begrijpelijk dat je nu aan je herkansing werkt.
    Wat heb jij leuke plannen met je blog.

    Xoxo

    Like

  2. Leuk lijstje! In Veel punten herken ik me wel. Shoppen & zon ♡♡♡ Begrijpelijk dat het afstuderen voor gaat. En van je vakantie genieten moet ook gebeuren😉

    Like

  3. En jij gaat zeker slagen hoor! Dus ik kijk nu al uit naar al die blogjes, laat ze maar komen haha🙂 Leuk artikel, ik kan ook echt niet zonder Instagram, hardlopen (wat ik weer eens een keer moet doen) en kleding & make-up kopen

    Like

  4. Wat een leuk lijstje! Ik heb het zelfde op alle puntjes behalve hardlopen.. Ik kan het maar niet leuk vinden terwijl het me zo heerlijk lijkt. Heel veel succes nog met je scriptie! You can do it!

    Like

  5. Ik hoop zo dat je slaagt meis! Ik heb helaas ook mijn scriptie niet gehaald, maar zelfs de herkansing ga ik niet meer halen. Bummer! Succes nog❤

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

