Favorieten – Guts&Gusto

Eens in de zoveel tijd deel ik mijn favorieten van Guts&Gusto, het is alweer een tijdje geleden en de webshop staat weer bomvol leuke items, dus ik kon het niet laten weer eens zo’n artikel te maken. Het is een combinatie van echte zomerse items en wat nieuwe items alvast voor de herfst, een beetje vroeg misschien maar voor nieuwe kleding is het naar mijn mening nooit té vroeg.
Tuniek Ot, €34,99
Dit lijkt me een heerlijk tuniekje voor over mijn bikini. Leuke kleur ook, staat mooi wanneer je bruin bent.


Jumpsuit Max €34,99
Ik vind jumpsuitjes steeds leuker worden. Deze zwarte kan zowel casual als wat netter gedragen worden en dat vind ik erg leuk.


Jurk Rosita €34,99
Simpel maar toch chique, ik vind deze jurk geweldig. Vooral de doorschijnende rand vind ik heel mooi.

Top Rikke €24,99
Ook van de off-shoulder trend ben ik fan. Dit topje lijkt me heerlijk luchtig en staat daarnaast ook nog eens leuk op een jeans of shortje.


Vestje Marlou €34,99
De print van dit jasje/vestje vind ik super! Ik heb de laatste tijd veel basic items gekocht en dan is zo’n jasje ideaal om te combineren.


Rok Marloes €19,99
Rokken tot net over de knie zie je de laatste tijd echt overal, een rode variant was ik echter nog niet eerder tegengekomen. Leuk voor een avondje uit!


Broek Iris €39,99
Ook deze jeans vind ik mooi, de scheuren op de knieën maken het af naar mijn mening.

Dat waren mijn favorieten van deze keer! Je kunt alles terugvinden op de webshop van Guts&Gusto. Ze hebben ook een winkel in Arnhem trouwens, maar daar ben ik nog nooit geweest. Kent één van jullie de echte winkel al?

Liefs, Simone

7 thoughts on “Favorieten – Guts&Gusto

  1. De Iris jeans vind ik erg leuk! Ik vind broeken bestellen altijd wat spannend haha. Past ie, of past ie niet? En die rok tot over de knie vind ik ook gaaf alleen weet niet of het me zou staan met mijn 1.54m hihi.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

