New in – Ring + Flashtattoos

 photo DSCN1820_zpsudim4l25.jpg

Het is lang geleden dat ik een samenwerking ben aangegaan met een webshop, maar ik kreeg toch weer een heel leuk en enthousiast mailtje. Dit mailtje kwam van Vivienne van Ikbensieraden.nl en van haar heb ik dan ook een aantal mooie én leuke items mogen ontvangen. Vandaag laat ik ze aan jullie zien en daarnaast heb ik een leuke kortingscode voor jullie.
Ik heb een ring en 2 vellen flashtattoos mogen ontvangen.

 photo DSCN1813_zpsxl8u0z0k.jpg
 photo DSCN1819_zpsfrb0agug.jpg
Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe zilveren ring, een simpel maar stijlvol model dat ik eigenlijk altijd kan dragen. Ik vond deze silver plated ring met zirkonia in de webshop Ikbensieraden. Hij is te koop in één maat, ongeveer 18 mm doorsnede. Je zou het niet zeggen maar ik heb hele dunne vingers (ringmaat 50 / 52) en deze ring past gelukkig om mijn middelvinger. Hij is te koop voor €9,95.

 photo DSCN1827_zps6fsvvuiw.jpg

 photo DSCN1822_zpsblgyraws.jpg

Ook ontving ik 2 vellen flashtattoos. Deze tattoos zie je ontzettend veel deze zomer, ik vind ze een beetje de Ibiza stijl hebben. Ik vind ze vooral heel leuk voor op vakantie, maar natuurlijk heb ik ze voor jullie al uitgetest. Ze zijn heel gemakkelijk aan te brengen en blijven zeker een aantal dagen zitten. Het staat extra leuk als je al een beetje bruin bent! Deze vellen zijn €3,45 en €4,95 per stuk.
Met de kortingscode 06CN7J krijg je 10% korting op je gehele bestelling!

Ik ben heel blij met mijn nieuwe items!
Liefs, Simone

12 thoughts on “New in – Ring + Flashtattoos

Laat je een reactie achter? :-)

