Grote beauty wishlist

Dagelijks zwijmel ik weg bij alle mooie beautyproducten die ik zie verschijnen op blogs, in magazines en op tv. Ik kan heel blij worden van budget make-up van goede kwaliteit maar producten van merken uit het hogere segment geven mij toch ook altijd wel een echt gevoel van luxe, vandaar dat mijn wishlist producten uit beide categorieën bevat. Ben je benieuwd wat ik allemaal nog wens op beautygebied? Lees dan snel verder.

Beauty wishlist

♡ Nars blush, dit is een duo met de kleur 'Adoration'. Deze kost €41,00.
♡ MAC 135, een grote, maar platte poederkwast. Deze lijkt me onwijs fijn en
ik hoor er hele goede dingen over. Deze kost €48,00.
♡ Bourjois healthy mix foundation, alle positieve reviews in beautyblogland maken
mij onwijs nieuwsgierig. Deze is €14,95.
♡ MAC Fix+ om mijn make-up mee te fixeren en minder 'poederig' te laten lijken. 
Prijs; €16,50.
♡ Bobbi Brown Shimmer Brick in de kleur Sunset Pink, deze wil ik denk ik het 
állerliefst. Ik vind de kleurtjes echt onwijs mooi en ik lees er echt alleen maar
goeds over. De prijs is het enige dat me nog tegen houdt; €46,00.
♡ Een licht, parelmoer oogpotloodje. Het liefst een lekker zachte. Deze is van 
Essence en kost rond de €2,50. 
♡ Too Faced Melted lipsticks, het liefst in alle kleuren. Ik heb onwijs veel
mooie swatches gezien en de kwaliteit blijkt ook top. Ze kosten €21,00 per stuk.
♡ Mac Candy Yum Yum, al had ik deze eigenlijk moeten kopen voor de zomer er 
aan kwam. Het is een geweldig fel kleurtje. €19,00. 
♡ De virgin mojito-lijn van the Body Shop lijkt me meer dan geweldig. Heerlijk 
verfrissend en super zomers. De bodybutter kost €16,00, de bodysorbet is wat 
luchtiger en frisser en kost €11,00. 

Wat staat er nog op jouw beauty-wensenlijstje? 
Liefs, Simone

4 thoughts on “Grote beauty wishlist

  1. Je hebt erg mooie make-up etc. op je wishlist.
    Welke vrouw heeft dit niet😉
    Erg herkenbaar.
    De palette van BB staat al lang op mijn shoplist en en nog veel meer.

    Xoxo

    Like

  2. Die prime & fine lijkt mij ook wel wat🙂 ik heb op moment geen items op mijn lijstje staan, maar tegen een nieuwe Mac lipstick zeg ik geen nee😉

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

