Ik ben terug!

Ik ben weer terug van mijn weekje Kos en het was geweldig! Ik heb onwijs genoten van alle leuke feestjes, de lekkere cocktails, het mooie hotel, de warme zon, het prachtige zwembad, de heerlijke zee en heb vooral heeeel veel gelachen samen met mijn beste vriendinnetje.


Nu ben ik weer thuis en is het tijd om hard te werken aan mijn scriptie, het gezonde leven weer op te pakken en weer fit te worden en daarnaast ook weer lekker te bloggen. De komende dagen kunnen jullie een aantal artikelen met foto’s van mijn vakantie verwachten!

Liefs, Simone

7 thoughts on “Ik ben terug!

  1. Had ik al gezegd hoe jaloers ik ben op je bruine kleurtje? haha, je bent zΓ³ bruin! En ik ben onwijs benieuwd naar de dingen die je hebt gedaan in Kos, kan niet wachten op nieuwe artikelenπŸ™‚

    Like

  2. Welkom terug! Ik ben ook echt sinds twee daagjes terug en het is su-permoeilijk om weer een start te maken met de scriptie. Ik heb echt nog nul motivatie..

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

