Favorieten – Guts&Gusto

Zoals jullie wel weten ben ik gek op Guts&Gusto. Guts&Gusto is een webshop waarop vooral kleding en accessoires worden verkocht en sinds kort ook woonaccessoires. Ik heb er al de nodige kledingstukken en paren schoenen van aan mijn garderobe mogen toevoegen, daarnaast heb ik ook een zonnebril en tas van de webshop die me heel goed bevallen. Af en toe deel ik op mijn blog mijn huidige favorieten van de webshop. Op dit moment staan er al een heleboel leuke herfstitems online. Kijken jullie mee naar mijn favorieten?

Horloge Els in donkergrijs met goud, €16,99.

Set Lois in het rood. Dit is een set met een top en een rok, samen voor €39,99.

Pretty Badass shirt, deze hebben ze al een tijdje, maar blijf ik leuk vinden! €19,99.

Bomberjackje Tommy. Naast grijs verkopen ze ook zwart en donkerrood. Ik twijfel tussen grijs en zwart, ik vind ze beide erg mooi. Deze kost €39,99.

Jas Erin, €49,99.


Grijze jeans Oliver, €29,99.


Laarsjes Linde, €39,99.


Sneaker Stef, €29,99.

Ik vind alles zo leuk! Ik ga nu proberen te kiezen wat ik hiervan ga bestellen🙂
Liefs, Simone

12 thoughts on “Favorieten – Guts&Gusto

  1. Leuke items weer🙂 Dat pretty bad ass shirt is echt leuk, heb al vaker getwijfeld om te bestellen hihi. Ben benieuwd wat je allemaal gaat bestellen.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

