Diary XXL – op dieet, veel geshopt & kos missen

Hi allemaal!

Ik heb besloten de komende weken wél een mijn week in foto’s te uploaden, om jullie zo toch op de hoogte te houden van waar ik mee bezig ben. Zoals jullie kunnen zien heb ik ook het uiterlijk van mijn blog veranderd, nu is het lekker clean én daar hou ik van. Wanneer ik tijd heb ga ik mijn blog helemaal oppakken én aanpakken; er staan een hele hoop positieve veranderingen voor de deur. Maar eerst; afstuderen. Daarnaast deed ik ook nog een aantal andere dingen de afgelopen weken, welke ik graag met jullie deel! Veel lees en kijkplezier.


Ik ben weer lekker gezond aan het eten, veel aan het sporten en dat gaat goed. Ik ben inmiddels bijna 4 kilo kwijt en daar ben ik heel blij mee. Ik ga voorlopig lekker door en hoop tegen het eind van het jaar de -10 aan te tikken. Dan stop ik hoor! Niet met gezond leven, maar wel met afvallen.

Ik ging shoppen bij Ikea met mama. Ik kocht een aantal leuke dingen voor mijn studentenkamer, die er inmiddels een stuk gezelliger uit ziet. Ik doe dit trouwens elk jaar in de zomervakantie en zo woon ik al 3,5 jaar met veel plezier in mijn studentenkamertje.


Er staan wat meubels van een huisgenoot op mijn kamer dus ik kon mijn rekje even nergens anders kwijt. Ik heb hem echter wel zelf én in mijn eentje in elkaar gezet #proud.


Verse muntthee, heerlijk! Het koekje is een havermout koekje met cacaonibs. Helemaal plantaardig en redelijk gezond. Ze zijn van Donny Craves. De grote koeken kende ik al langer, maar deze mini’s zijn nieuw.
Outfitje van Kos! Hier waren mijn beentjes nog heerlijk bruin. Helaas is het bruin nu bijna weg doordat ik heeeel wat uurtjes binnen achter mijn laptop of achter de kassa bij McDonald’s heb doorgebracht.

Sunny days! Die ik helaas veelal binnen heb doorgebracht.


Aankoopjes❤


Mis deze strandopgang. Love love love love love love love Kos. En de geweldige vakantie die ik daar met mijn beste vriendinnetje heb gehad.


New kicks! Nog nooit iets gekocht bij Guts&Gusto dat me tegenviel toen het binnenkwam. Ben verliefd.


Het komt ook gewoon echt altijd als een cadeautje binnen. Maakt het écht extra leuk.


Perfect combi! De lekkerste geur van Victoria’s Secret als je het mij vraagt.


Bikini en 2 nieuwe setjes in de pocket. Gotta love Hunkemöller.


Lekker snackie, vooral als ‘ie ijskoud is. Ben gek op kokos.


Finally! Ga hem binnenkort lezen. Review komt er dan ook nog aan.


Ik heb een weighthoop, review komt er ook aan! Kan wel vast verklappen dat ik zo’n 100 blauwe plekken op mijn romp heb.


Zo zie je elkaar elke dag omdat je huisgenootjes bent, zo is het vakantie en zie je elkaar weken niet, op de vakantie na. Missssss this girl.


Scriptie geprint, whiehoe, feest! Maar nog geen vakantie, ik moet nog ff door.
Yes, true!


Yum! Na 3 weken enkel gezond eten was het tijd voor een cheat. Samen met mijn ouders ging ik uiteten om het begin van hun vakantie te vieren en als toetje nam ik dit. Aardbeien met witte chocolade, vers fruit en een mini donut, super lekker!

8 thoughts on “Diary XXL – op dieet, veel geshopt & kos missen

  1. Heb je echt blauwe plekken door het hoepelen? Wij hebben de hoepel al heel lang, maar nog nooit een blauwe plek gezien.😛 Leuke schoenen heb je gekocht trouwens en je toetje ziet er heerlijk uit..

    Like

  2. Wat knap dat je bezig bent met gezond leven! En fijn dat je je scriptie weer hebt geprint, ik moet nog tot ver na de vakantie verbeteren meh😦

    Like

  3. Wat ben je toch goed bezig met gezond eten! Ik zou echt een voorbeeld aan je moeten nemen. -4 kilo, nu al? Wauw! Ik eet echt te weinig fruit en ik zit té veel aan de junkfood… En ik ben benieuwd naar je review over On Top, ik vind het een geweldig boek❤

    Like

  4. Hoop zo dat je scriptie nu goedgekeurd wordt! Dat moet dan wel een last van je schouders zijn🙂 Ik ben wel benieuwd wat je van Guts Gusto binnen hebt gekregen behalve die coole sneakers!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

