Het is me weer niet gelukt

Ik heb er kei en kei hard voor gewerkt, ik heb weer een voldoende, maar toch heb ik mijn scriptie weer niet behaald.
Ik heb het gisteren te horen gekregen ik baal er natuurlijk vreselijk van. Al vanaf februari ben ik hiermee bezig en ik heb de gehele zomer doorgewerkt in de hoop eind volgende week mijn papiertje in handen te hebben. Mijn portfolio stond dan ook al klaar om ingeleverd te worden mijn pitch had ik ook al voorbereid, helaas scoorde ik weer onvoldoende op 2 competenties en heb ik het dus weer niet gehaald.

Wat nu?
Dat is de vraag. Een scriptie mag je maar één keer herkansen, dan moet je een nieuwe stage zoeken en de héle opdracht opnieuw maken. Je mag echter wel een verzoek indienen bij de examencommissie voor een extra herkansing, omdat ik genoeg redenen heb waarom ik die herkansing zou moeten en mogen krijgen, heb ik dat natuurlijk gedaan. De opdracht is goed, mijn onderzoek is sterk (met cijfers als 8en en 7ens) en de wil en bereidheid om de rest aan te passen onder begeleiding van een nieuwe begeleider is er ook.

Ik hoop dat ze mij deze kans gunnen, zo niet, dan begin ik weer van vooraf aan en duurt het nog zo’n 3 kwart jaar voordat ik wel afgestudeerd ben. Wel betekent dit dat ik de komende tijd, sowieso tot dat ik meer weet, lekker veel kan bloggen en daar heb ik dan ook heel veel zin in.

Ik wilde jullie even op de hoogte brengen, jullie kunnen snel weer ‘normale’ updates verwachten!πŸ™‚ Waaronder een leuke winactie met oa. Kiko omdat ik bijna 300 volgers heb!
Liefs, Simone

10 thoughts on “Het is me weer niet gelukt

  1. Wat jammer dat het niet is gelukt. Ik hoop dat je de extra herkansing krijgt en dan alsnog met dit werk mag afstuderen. Als je de hele opdracht opnieuw zou moeten doen zou het nog veel zuurder zijn. Heel veel succes!

    Like

  2. Oh echt zo balen hé😦 Ik kan me jouw frustratie goed voorstellen. Zeker als je verwachtte er nu wel klaar mee te zijn en ‘verder te kunnen’. Ik hoop zo dat je nog een kans krijgt! Hou ons op de hoogte. Liefs

    Like

  3. Goh zeg wat vervelend voor je!
    Had je zo ontzettend hard voor dit alles gewerkt.
    Ik duim echt voor jou dat je de kans krijgt om te herkansen.
    Ik wens je erg veel succes en good luck!

    Xoxo

    Like

  4. ahh wat jammer! Ik voel je helemaal. Helaas ben ik ook sinds februari bezig met mijn scriptie. Nog steeds niet kunnen afronden. Houd vol! Waar hoop is, zijn kansen. Veel succes! Scriptie is ook een vak apartπŸ™‚

    Like

  5. Pingback: Winactie – Kiko & Treacle Moon |

  6. Aah wat ontzettend jammer zeg. Dit lijkt me heel erg frustrerend, vooral omdat er nu fouten zijn gerekend waar eerst niets over is gezegd. Ik hoop dat je de extra kans krijgt (en dat je daar snel wat over hoort!), zodat je je scriptie alsnog met een voldoende kunt afronden.πŸ˜€

    Like

  7. Wat een ontzettend klotenieuws. Zo frustrerend dat je er zo hard voor werkt en je afgerekend wordt op punten waar je nuet eens op gewezen bent. Dan mag je begeleider zich ook wel eens achter zijn oren krabben.

    Like

  8. Jeetje, dat had ik echt niet verwacht. Hopelijk mag je nog een extra herkansing doen! En misschien komt mijn reactie heel laat, maar ik heb geen internet in mijn nieuwe huisje. Ik heb dus ook nog geen blogs kunnen lezen. Hopelijk ben je de ‘schrik’ nu te boven en kun je je nu lekker focussen op bloggen!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

