Winactie – Kiko & Treacle Moon (GESLOTEN!)

Ik ben weer terug! Ondanks de flinke tegenvaller (meer lees je in deze blogpost) heb ik onwijs veel zin om te bloggen en dat ga ik dan ook doen. Ook heb ik (op 2 na) de 300 volgers via Bloglovin’ behaald en daar ben ik echt superblij mee. Afgelopen week was ik in CentrO, een heel leuk winkelcentrum in Duitsland en ik nam 4 leuke spulletjes voor jullie mee!

 photo DSCN1986_zps3rdbevwy.jpg

 photo DSCN1988_zps6mah3xjy.jpgKiko lipstick
Op dit moment ligt de Romantic Rebel collectie van Kiko in de winkels, het is een prachtige collectie met rosé gouden verpakkingen. Ik nam voor jullie een lipstick én het spiegeltje mee. De lipstick heeft een prachtige kleur voor het aankomende najaar en de huls is echt heel mooi en chique. Het is kleur nummer 04, ik heb hem ook voor mezelf gekocht en ik kan alvast verklappen dat het pigment en de houdbaarheid méér dan goed is.

 photo DSCN1990_zpsdahvuipw.jpg
 photo DSCN1991_zpsfkxcyifn.jpg

Kiko spiegeltje
Het spiegeltje is ook rosé goud en zit ook nog eens in een mooi rosé gouden zakje zodat je hem makkelijk mee kunt nemen in je tas, zonder dat hij beschadigd. Hier was er nog maar ééntje van dus deze kon ik helaas niet voor mezelf kopen!

 photo DSCN1984_zpsz9i7pj0s.jpg
Treacle Moon
2 luxe mini’s van Treacle Moon in mijn favoriete geur, namelijk ”sweet blueberry memories”. Dit is echt een heerlijk geurtje en de douchegels en lotions van Treacle Moon zijn erg fijn. Extra fijn vind ik dat de lotion in een pompje zit.

Wat moet je doen om te kunnen winnen?
– Volg mijn blog via Bloglovin’
– Laat een comment achter onder deze blog met daarin je e-mail adres en welke stappen je hebt doorlopen

Wat mag je doen?
– Volg mij op Instagram (+1 kans)
– Volg mij op Twitter (+1 kans)

De winactie loopt 2 weken en sluit op 6 september 20:00 ‘s avonds. De winnaar wordt gekozen aan de hand van Random.org en krijgt persoonlijk een mail, mocht je binnen drie dagen niet reageren, wordt er een nieuwe winnaar gekozen. Je kunt meedoen als je woonachtig bent in Nederland of België.

Ik hoop natuurlijk dat jullie allemaal mee doen!
Liefs, Simone

Inmiddels is de winactie gesloten, Maaike is de gelukkige winnares!

41 thoughts on “Winactie – Kiko & Treacle Moon (GESLOTEN!)

  1. Gefeliciteerd met al je volgers!
    Wauw, super leuk!
    Ik doe heel graag mee met deze fijne winactie!
    Op al je social media kanalen volg ik je al.
    Ben zo benieuwd naar de te winnen producten…..

    Bl.: chucky1012

    Instagram: @chucky1012

    Twitter: @chucky1012

    Fb: Homemadepicturemania Sao Nonac

    Em: dots_223@hotmail.com

    Fijne dag Xoxo

    Like

  2. Oeh yes, nu nog maar 1 volger tot aan de 300! Mooie mijlpaal meid😉 dik verdiend. Ik doe heel graag mee, ben namelijk heel benieuwd naar Kiko producten. Heb deze nog steeds niet kunnen proberen namelijk. Het rosé goud vind ik zo mooi❤ ik volg je trouwens overal.

    Like

  3. Gefeliciteerd en super lief dat je dit allemaal wilt weggeven!
    Ik doe heel graag mee en ik volg je op instagram en bloglovin, maar ik heb geen twitter (sorry)!
    Liefs, Ajten

    Like

  4. Bij mij staat er nu dat je 300 volgers hebt, dus gefeliciteerd! Hele toffe actie, ik hou van deze merken dus ik maak graag een kansje.
    Ik volg je op bloglovin (sandra9454), twitter (@xsajo) en instagram (sannnndd).

    Like

  5. Van harte!😀 Helemaal leuk, ik vier je feestje graag mee!!
    Wat een superleuk pakketje heb je ervan gemaakt, ik maak hier dolgraag een kansje op!
    Een fijne zondag,
    groetjes ilsiee

    Like

  6. Ik kende je blog nog niet, maar je schrijft erg leuk! Gefeliciteerd met je volgers🙂. Balen van je scriptie zeg, vooral omdat er aan de begeleidende kant zoveel is misgegaan.😦

    Ik doe graag mee met je winactie! Ik heb ooit al eens kennis gemaakt met de producten van KiKo, en deze zien er prachtig uit! Treacle Moon lijkt me ook een heerlijk merk.

    IG: itsirisdescent
    T: _IER
    e-mail: fashionatingforce@gmail.com
    BL: Iris Posthumus

    Like

  7. Gefeliciteerd met 300 blogvolgers en ik ben er daar eentje van.
    Ook op twitter volg ik je nu.
    Natuurlijk maak ook graag kans op het mooie pakketje, wat leuk dat je ons trakteert!
    Groeten en fijn weekend,
    Grete Karina

    Like

  8. Wat een fijne winactie! Beide merken ken ik van naam maar heb ik nog nooit uitgeprobeerd! Ik waag daarom graag een kansje om deze te winnen😉. Gefeliciteerd met de bloglovin mijlpaal!😀

    Like

  9. Ah super leuk! Ik heb nog nooit iets van Kiko geprobeerd, dus dit lijkt me een leuk kansje om daar verandering in te brengen.

    Ik volgde je al op bloglovin!

    Like

  10. Gefeliciteeeeerd! Ik ben dolverliefd op KIKO en doe dan ook zeker mee met deze winactie. Ik heb alle stappen ondernomen (volgde je al op twitter omdat ik stiekem best nieuwsgierig ben hoe het met jouw scriptie gaat, omdat ik ‘m ook moet herkansen. Nu volg ik je ook op instagram!) Mijn mailadres is overigens daphne_goorden@live.nl. Veel liefs!

    Like

  11. Wauw! Wat zou ik dit pakketje ontzettend graag willen winnen! Ik ben een enorme fan van Kiko en ik volgde je al op Bloglovin en WordPress en ben dol op je blog! Ik doe zo vaak mee met winacties maar ben helaas nog nooit de gelukkige winnares geweest. Aangezien ik ook bijna de 300 followers heb bereikt op Bloglovin zou dit echt wel een super leuke beloning zijn haha, bij mij komt er binnenkort ook een winactie! Heel veel succes met je blog en gefeliciteerd met je followers. Ik heb alles gedaan om dit geweldige pakketje te winnen (bloglovin, twitter & instagram). Mijn mailadres is: glamtheday@hotmail.com. Nu maar duimen!

    Like

  12. Pingback: Doe jij al mee aan mijn winactie? |

  13. Gefeliciteerd met je volgers! Super leuk dat je dat allemaal weggeeft, allemaal dingen die ik super fijn lijkt! Ik volg je nu overal.

    Like

  14. Gefeliciteerd! Ondertussen zit je al over de 300 volgers. In eerste instantie was deze winactie tussen de mazen van het net geglipt dus ben ik even blij dat je er mij even aan herinnert. Die rosé verpakking is de max! Kiko is voor mij nog volkomen onbekend dus ben heel benieuwd. Ik volg je op Bloglovin en Instagram en ik zou je ook op Twitter volgen moest ik mijn paswoord niet vergeten zijn. Mijn e-mail is Sandra_jacobs@hotmail.com. Fingers crossed!

    Like

  15. Wat leuk! 😃 Ik ben reuze benieuwd naar dit merk n.a.v. je artikel! En daarom maak ik graag van de gelegenheid gebruik om mee te doen aan deze actie. Ik volg via Bloglovin’ en Twitter.

    Like

  16. Pingback: Reminder – Doe jij al mee aan mijn winactie? |

  17. Pingback: Laatste kans – Winactie Treacle moon & Kiko |

  18. Oeeh het is maar goed dat ik je berichtje las op twitter dat dit de laatste dag is om mee te doen want ik had geen idee. Ik doe heel graag nog mee! Wat een prachtige items en ben verliefd op de lipstick❤ mijn email is livingalie-nl@hotmail.com en volg je al, alleen nog even op bloglovin toevoegen zie ik -gaat helaas niet via mn telefoon dus doe ik vanmiddag op de computer- voor nu fingers crossed!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

