Review – Catrice shine appeal fluid lipstick

 photo DSCN1942_zpsfbasuzcx.jpg

Het zal jullie niet zijn ontgaan dat er nieuwe collecties van Essence en Catrice in de winkels liggen. Ik heb besloten niet zoveel budget make-up en kleding meer te kopen (ik ga hier nog even wat over schrijven) maar mijn geld te gebruiken voor wat minder items die net wat beter van kwaliteit zijn. Toch zijn er een aantal producten die ik budget gewoon net zo goed vind als duur en de verpakkingen én kwaliteit van Catrice vind ik dan ook echt steeds beter worden. Ik nam de poeder mee waar ik al zoveel goeds over heb gehoord, een nieuwe mascara van Essence én een liquid lipstick. In 3 minuten lag alles in mijn mandje en rekende ik het af. Thuis bleek de lipstick een perfecte match te zijn met mijn lippen; tijd voor een review!

 photo DSCN1944_zpsiz6nrwqb.jpg

 photo DSCN1943_zpsjzcrealb.jpg

De verpakking
MOOI! Ik vind de verpakking er echt heel mooi en luxe uit zien. Doorzichtig, waardoor je de kleur goed ziet met een mooie glanzende zwarte dop. De lipstick is vloeibaar en heeft een applicator, zoals veel lipglosses ook hebben. Het sponsje neemt wel redelijk veel lipstick op waardoor je op moet letten dat je niet teveel op smeert, ook is het stokje een beetje flexibel, hier moest ik de eerste keer aan wennen maar daar heb ik nu geen problemen meer mee.

 photo DSCN1948_zpswjdrxeip.jpg

Het product
Ik heb kleur 080, Rose, would you…? Dit is een nude tint met een bruine ondertoon;  ik vind hem prachtig. In totaal zijn er 12 prachtige kleurtjes te koop: :van lichtroze, tot felroze, tot oudroze, tot paars en rood. Ik ben echt zo enthousiast, dat kan ik niet onder stoelen of banken steken! Ik vind lipstick fijn maar houd ook van de finish van lipgloss en deze combinatie is echt top. De lipstick heeft zeker genoeg pigment om voor een lipstick door te kunnen gaan. De glans is geweldig, geen goedkope glittertjes maar een prachtige glans. De geur van het product is goed, een lichte vanillegeur, zelfs een beetje te vergelijken met MAC. Het is geen longlasting lipstick, maar dat beloofd Catrice dan ook niet. Een uurtje of twee blijft hij zeker zitten, zelfs wanneer je wat eet of drinkt. Dit vind ik niet verkeerd!

 photo Untitled 6_zpshqc0yv57.jpg
Prijs
Schrik niet: €3,99! Heel erg weinig, vind ik.

Conclusie
Een geweldig product met een hele goede prijs en kwaliteit verhouding. De kleuren die te koop zijn zijn heel mooi én divers en daarnaast is ook de verpakking zeker de moeite waard. Enorme aanrader dus weer!

Liefs, Simone

7 thoughts on “Review – Catrice shine appeal fluid lipstick

  1. Ik hou niet zo van lipgloss omdat vaak je haar hieraan blijft plakken. Ik vind deze wel erg mooi. De kleur matcht goed😉

    Like

  2. Pingback: Diary – veel geshopt, veel gewerkt, veel gezelligheid |

  3. Pingback: Review & Look – NYC IndividualEyes palette |

Laat je een reactie achter? :-)

