Plog – Dagje CentrO Oberhausen

 photo DSCN1972_zpsr0owzbua.jpg

Vorige week zat ik de gehele week in enorme spanning voor de uitslag van mijn scriptie, op een vrij dagje van het werk namen mijn ouders me dan ook weer eens mee naar CentrO, een geweldig leuk winkelcentrum in Oberhausen, Duitsland. Ik kom er al jaren en we gaan er elk jaar minstens 1 of 2 keer heen. CentrO heeft alles wat ik leuk vind: Hollister, Abercrombie&Fitch, DM drogist, Kiko, Flormar, Colloseum, MAC cosmetics, H&M, Zara, Mango en ga zo maar door. Ik besloot deze dag te ploggen en deel de foto’s vandaag met jullie.
Ik stond heel vroeg op, 06:30 al. Ik moest namelijk nog met de trein naar Tilburg naar mijn ouders om vanaf daar door te rijden naar Duitsland. Ik begon met een douche en krulde daarna mijn haren met de stijltang. Hierna maakte ik me op en was het tijd voor een ontbijtje.

 photo DSCN1949_zpsyi2ulxqv.jpg

 photo DSCN1951_zpskx1ysl6x.jpg
Onwijs lekker geurtje dat ook nog eens heel goed blijft hangen. Hij is van vorig jaar, van de H&M en helaas niet meer te koop. Hij heet ”coconut & vanilia” en ik vind hem heerlijk. Toevallig kocht ik deze vorig jaar bij H&M beautybox in CentrO.

 photo DSCN1959_zpsqox19luy.jpg
Heerlijk ontbijtje! Magere kwark met granola en een aantal whey balletjes van Body&Fit.

 photo DSCN1953_zpsmb6tf9ef.jpg
Finished look!

 photo DSCN1965_zps5okz3vkf.jpg
On our way!

 photo DSCN1972_zpsr0owzbua.jpg
Zo gek op dit winkelcentrum! Ruim en meestal ook niet overweldigend druk.

 photo DSCN1970_zpszsewzcol.jpg
Zelfs in de Coca-Cola oase is het rustig, dit is het eetgedeelte van CentrO. Je hebt hier een groot plein met allemaal tafeltjes en stoeltjes en er omheen tientallen restaurantjes.

 photo DSCN1969_zps2jjuavyt.jpg
Lekker eten ‘s middags! Ik koos voor Haiky. Ik kies altijd voor Taco & More of voor Haiky als ik er ben! Dit keer werden het lekkere noodles met kip en een cola zero. Omdat ik aan het afvallen ben at ik ‘s avonds mueslibollen en kon zo ‘s middags toch lekker genieten van een maaltijd.

 photo DSCN1971_zpsah0u2tnc.jpg

Dit vind ik zo zonde he, ben je ergens waar je niet zo vaak komt neem je McDonald’s. Dat deden mijn ouders dus! Gelukkig kozen ze wel voor dingen die in Nederland niet te verkrijgen zijn.

 photo DSCN1974_zpsygdyijxn.jpg
Na nog heel wat uurtjes winkelen drinken we nog even wat bij Starbucks voor we weer in de auto stappen. Ik neem een groene ijsthee. Lekker verfrissend.

 photo DSCN1956_zpsdzvov5yw.jpg
Eenmaal thuis schijnt het zonnetje nog lekker in mijn kamer. Ik bekijk mijn aankoopjes nogmaals, ga lekker douchen en duik daarna in mijn bedje met mijn laptop om aan mijn portfolio te werken. Dat ik dat portfolio niet eens mag inleveren omdat mijn scriptie weer afgekeurd is, is dan ook extra zuur.

Al met al heb ik een heerlijk dagje gehad. Ik heb geshopt bij Colloseum, Kiko, Hollister, DM en Mango. Mijn aankoopjes verschijnen snel op mijn blog.

Liefs, Simone

6 thoughts on “Plog – Dagje CentrO Oberhausen

  1. Leuke plog! Het wordt tijd ik ook eens daar ga shoppen. Hoor zoveel goede dingen! Hebben ze er ook een Primark? Ben benieuwd naar je aankopen.

    Like

  2. Leuk om te lezen dat je daar naar toe gaat voor een gezellige dag uitπŸ˜‰
    Heb al zoveel fijns gelezen hierover en daar moet ik ook eens naar toe gaan….

    Xoxo

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

