& Other Stories – aankoopjes

 photo DSCN2026_zpscir6v5xt.jpg

Afgelopen maandag ging ik een middagje naar Amsterdam. We begonnen bij de Drie Graefjes en doordat ik nog steeds op dieet ben moest ik mijn geliefde Red Velvet cake in de vitrine laten staan. Ik koos voor een broodje en een verse jus die uiteraard ook gewoon heel erg lekker waren. Hierna liepen wat door de Kalverstraat maar namen al snel de afslag naar de Heiligeweg. We liepen nog wat langs de Singel en uiteindelijk belandde ik nog even bij de Forever21 en de H&M flagshipstore. Maar waar het voor mij allemaal om draaide; & Other Stories. Ik heb een aantal fijne items gekocht die ik vandaag graag met jullie wil delen!

 photo Untitled 1_zpsvz782v00.jpg

Plush Multi Balm
Dit is een multifunctionele balm. Lekker vet en daarnaast ook geurloos. Ideaal voor mijn droge lippen en nagelriemen. Ik vind het vooral fijn dat het gewoon geurloos en kleurloos is zodat het ook echt multifunctioneel is. Het potje bevat 30ML, lekker veel. Hier betaal je €9,00 voor.

 photo DSCN2044_zpskk2v5dih.jpg photo DSCN2049_zps3zn92qxx.jpg

Sirocco Sands Bodylotion
In Monica Geuze haar vlog kwam deze al voorbij, ze zei dat het een hele aparte maar onwijs lekkere geur was. Dat moest ik natuurlijk uitproberen. Ik beaamde het meteen en besloot iets mee te nemen. Het werd een bodylotion van 350ML in een fijne pompflacon. Ook deze nam ik mee voor €9,00.

 photo DSCN2034_zpsv0suivpe.jpg

Small Eyebrow Brush
Ik was nog op zoek naar een fijn kwastje voor het bijtekenen van mijn wenkbrauwen met wenkbrauwpoeder. Een betaalbare variant had ik nog niet gevonden, dus toen ik deze tegenkwam voor €9,00, nam ik hem mee. Hij voelde heel fijn aan dus ik ben heel benieuwd. De rest van de kwasten (er was een heel assortiment) zagen er trouwens ook echt heel goed uit.

 photo DSCN2036_zpsf9w84qel.jpg photo DSCN2042_zps9gxihgqx.jpg photo DSCN2039_zpsbxwp5f0s.jpg

Oorbellen
Als laatste deze mooie maar simpele oorbelletjes. Ze schitteren prachtig en ik vind de combinatie van zilver en goud heel erg mooi. Deze kostte mij maar €7,00.

 photo DSCN2051_zpsr7cts3xp.jpg photo DSCN2050_zpsvx6iyypp.jpg

Al met al vind ik & Other Stories echt een geweldig leuke winkel en ik zou er uren rond kunnen kijken. Het interieur is prachtig en de winkel is ruim opgezet. Het personeel is aardig en ze verkopen echt heel veel mooie items. Omdat ik aan het afvallen ben heb ik de kleding ditmaal achterwege gelaten, maar daar ga ik vast nog eens voor terug. De stijl is heel simpel maar alles met een mooie touch en van goede kwaliteit.

Wat vind je van mijn aankoopjes?
Liefs, Simone

5 thoughts on “& Other Stories – aankoopjes

  1. Ziet er alleen al erg leuk uit, die verzorgingsproducten vooral. Ik weet niet of we zo’n winkel ook dichterbij hebben. Ga je ze reviewen? Naar de kwast ben ik ook benieuwd hihi.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

