Wishlist – Hollister

Zoals ik jullie laatst al heb verteld wil ik graag minderen met het kopen van kleding; geen tassen vol met Primark, H&M en Bershka maar mijn geld bewaren en er mooie, kwalitatief betere items van kopen. Ik heb dit idee al veel vaker gehad, maar steeds weer werd ik in de verleiding gebracht. Nu ik aan het afvallen ben bekijk ik mijn kleding extra kritisch en ik merk dat ik gewoon veel blijer wordt van kwalitatief mooie kleding. Ook merk ik dat mijn duurdere items vaak tijdlozer zijn en dat ik deze vaker draag. Natuurlijk zal ik af en toe nog wel wat kopen bij de H&M (ik kocht vorige week nog een prachtige nude tas, die ik jullie snel ga laten zien), Bershka, Forever21 etcetera, maar ik wil niet dat het overgrote deel van mijn kast hieruit bestaat.

Hollister is zo’n merk dat me wel echt blij maakt. Ze hebben hele mooie basic items en veel items met leuke details, de kleding is van hele goede kwaliteit, de kleding past vaak heel mooi en de prijzen zijn veelal ook goed te doen. Daarnaast is winkelen bij Hollister een fijne beleving. De winkel is prachtig ingericht, je wordt er heel fijn geholpen, er hangt een lekker geurtje en je kunt er echt ruim de tijd nemen om alles rustig te bekijken en passen. Gelukkig komen er steeds meer winkels van Hollister en ik ga dan ook meestal naar Rotterdam of naar Oberhausen als ik weer eens wat leuks wil kopen. Ook Maastricht, Utrecht en een heleboel andere steden in Duitsland hebben een Hollister; mocht je daar benieuwd naar zijn. Ook hebben ze een online shop met een prima service. Maar genoeg gepraat: tijd voor mijn wishlist!

product image
Allereerst een fijne joggingbroek. Deze vind ik wel een beetje aan de prijs, omdat je deze alleen thuis kunt dragen. Maar.. ik heb ze al meerdere malen gepast en elke keer twijfel ik toch wel heel erg. De stof is namelijk zo onwijs zacht dat de broek heerlijk zit. Voor deze broek betaal je €45,00.

product image
Hollister verkoopt veel basics van goede kwaliteit. Hun hemdjes zijn hier een voorbeeld van. Deze vind ik ook nog eens heel leuk en kost €16,00.

product image
Deze jas vind ik echt prachtig. Helaas is deze wat minder betaalbaar dan de rest van de kleding. Namelijk €185,00. Mocht ik binnenkort weer in een Hollister zijn dan ga ik hem zeker passen want met de ideale winterjas kun je natuurlijk wel meerdere jaren doen.


Dit topje is nog wat meer zomers, maar daarom niet minder leuk. Hollister combineert fijne stoffen vaak met kanten details, iets wat ik heel leuk vind. Deze top kost €35,00.

product image
Die kleur! €25,00

product image

Een vest dat fijn zit en er ook nog eens leuk uitziet draag ik vele malen liever dan bijvoorbeeld een blazer waarin je toch niet alle bewegingsvrijheid hebt. Dit vest lijkt me heerlijk en is daarnaast door de kleur ook nog eens heel makkelijk te combineren. Dit vest kost €49,00.

product image

Weer zo’n fijn, simpel topje gecombineerd met kanten details. Deze is €25,00.


Deze top / truitje heb ik al in het lichtgrijs. Het is echt een heel mooi model, het stofje is fijn en hij is niet te dik en niet te dun. Hij kost daarnaast ook maar €20,00, prima prijs.


Deze trui is, samen met de jas, toch wel mijn favoriet van dit lijstje. Een simpele trui met een heel leuk detail aan de onderkant. Deze trui kost €39,00.

Wat vind jij van het merk Hollister?
Liefs, Simone

Bron foto’s en prijzen: http://eu.hollisterco.com/shop/eu

6 thoughts on “Wishlist – Hollister

  1. Ik heb nooit iets gekocht van dit merk, maar je hebt me wel enthousiast gemaakt. Die trui is cute met dat randje! En de jas vind ik ook erg tof. Iets boven mijn budget alleen hihi.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

