Mijn nieuwe tas

 photo DSCN2056_zpsajgplylx.jpg

Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe tas. Een fijn exemplaar dat handig is en er ook nog eens leuk uitziet. Het liefst wilde ik een nude kleurige tas met gouden hardware. Daarnaast moet mijn laptop erin passen en moet hij afsluitbaar zijn. Ik heb mijn ideale exemplaar gevonden bij de, jawel, H&M en laat hem vandaag aan jullie zien!

 photo DSCN2056_zpsajgplylx.jpg photo DSCN2060_zpsh3bvcirn.jpg

 photo DSCN2059_zpsh4z7n1ao.jpg photo DSCN2057_zpsy6iigl0u.jpg

Het is een simpel, rechthoekig model met rosΓ© gouden hardware. Het middelste vak is ruim, maar kan niet afgesloten worden. De vakken aan de zijkanten kunnen worden afgesloten met fijne ritsen. Deze vakken zijn heel ruim en dus is er voldoende ruimte voor mijn belangrijke spulletjes. Mijn 14 inch laptop past er gemakkelijk in en daarnaast kunnen er ook nog notitieboeken bij. De tas is tot nu toe heel stevig, het materiaal ziet er ook degelijk uit. Daarnaast zit er een lange band bij zodat je de tas ook over je schouder kunt dragen.

De tas kost €39,99 en is te koop bij H&M.
Ik ben heel blij met mijn nieuwe tas, wat vind jij ervan?
Liefs Simone

10 thoughts on “Mijn nieuwe tas

  1. Wat een prachtige tas! Ik moet ook hoognodig een nieuwe. Heb alleen nog mn rugtassen haha. Wat erg makkelijk is, maar soms is een mooie tas ook wel handig!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

