Ik krijg een extra kans!


bron

Eindelijk een keer goed nieuws vanuit mijn school! Ik had een verzoek ingediend bij de examencommissie voor een extra kans voor mijn afstudeerscriptie en ik heb die kans (en dat is een echte uitzondering) gekregen omdat ik de juiste argumenten had! Nu ga ik natuurlijk weer onwijs hard aan de slag om hem natuurlijk ECHT te halen wat betekent dat het elke dag bloggen er even niet in gaat zitten. Ik ga jullie wel om de dag proberen te voorzien van nieuwe artikelen omdat bloggen gewoon veelste leuk is om niet te doen.

Deze week ga ik nog wat leuke dingen doen en dan ga ik vanaf volgende week weer heel hard aan de slag!
Duimen jullie allemaal mee dat het me gaat lukken?

Liefs, Simone

14 thoughts on “Ik krijg een extra kans!

  1. You can do it!! Super fijn dat je deze kans hebt gekregen, ik weet zeker dat het deze keer wel lukt en je straks en mooi diploma hebt! Ennehh… We hebben een deal, dus het moet wel haha.

    Liked by 1 person

  2. Superfijn, ik weet precies hoe je je voelt! Ik durf hem al bijna niet eens meer in te leveren omdat ik bang ben dat ‘ie weer verkeerd is.. Succes en zet ‘m op!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

