Laatste kans – Winactie Treacle moon & Kiko

Nog tot en met vanavond 20:00 uur kun je meedoen aan de winactie waarbij je de volgende leuke spulletjes van Treacle Moon en Kiko kunt winnen. Benieuwd welke spulletjes het precies zijn en wat je er voor moet doen? Lees dan snel verder. (PS: blogjes komen er weer heel snel aan! Vanaf morgen begint het echte leven weer, inclusief ritme)

 photo DSCN1986_zps3rdbevwy.jpg

 photo DSCN1988_zps6mah3xjy.jpg

Kiko lipstick
Op dit moment ligt de Romantic Rebel collectie van Kiko in de winkels, het is een prachtige collectie met rosé gouden verpakkingen. Ik nam voor jullie een lipstick én het spiegeltje mee. De lipstick heeft een prachtige kleur voor het aankomende najaar en de huls is echt heel mooi en chique. Het is kleur nummer 04, ik heb hem ook voor mezelf gekocht en ik kan alvast verklappen dat het pigment en de houdbaarheid méér dan goed is.

 photo DSCN1990_zpsdahvuipw.jpg
 photo DSCN1991_zpsfkxcyifn.jpg

Kiko spiegeltje
Het spiegeltje is ook rosé goud en zit ook nog eens in een mooi rosé gouden zakje zodat je hem makkelijk mee kunt nemen in je tas, zonder dat hij beschadigd. Hier was er nog maar ééntje van dus deze kon ik helaas niet voor mezelf kopen!

 photo DSCN1984_zpsz9i7pj0s.jpg
Treacle Moon
2 luxe mini’s van Treacle Moon in mijn favoriete geur, namelijk ”sweet blueberry memories”. Dit is echt een heerlijk geurtje en de douchegels en lotions van Treacle Moon zijn erg fijn. Extra fijn vind ik dat de lotion in een pompje zit.

Wat moet je doen om te kunnen winnen?
– Volg mijn blog via Bloglovin’
– Laat een comment achter onder deze blog met daarin je e-mail adres en welke stappen je hebt doorlopen (let op dat je wel een comment achterlaat onder de blog in de link, dit is de officiële blogpost van de winactie)

Wat mag je doen?
– Volg mij op Instagram (+1 kans)
– Volg mij op Twitter (+1 kans)

De winactie sluit op 6 september 20:00 ‘s avonds. De winnaar wordt gekozen aan de hand van Random.org en krijgt persoonlijk een mail, mocht je binnen drie dagen niet reageren, wordt er een nieuwe winnaar gekozen. Je kunt meedoen als je woonachtig bent in Nederland of België.

Ik hoop natuurlijk dat jullie allemaal mee doen!
Liefs, Simone

 

4 thoughts on “Laatste kans – Winactie Treacle moon & Kiko

Laat je een reactie achter? :-)

