Diary – veel geshopt, veel gewerkt, veel gezelligheid

Hi lieve allemaal! Een diary is alweer een tijdje geleden. Ik heb het de laatste tijd erg moeilijk met het slechte nieuws van school en alles daaromheen. Gelukkig is mij een derde kans geboden waar ik nu heel hard voor ga werken. Toch heb ik heel wat leuke dingen gedaan, veel gewerkt én ook nog heel goed nieuws gekregen wat ik snel met jullie kan gaan delen! Bereid je voor op héél veel foto’s!


Nieuwe budget make-upjes. Stuk voor stuk hele fijne producten.

Goedemorgen!

Mooie lipstick van Kiko!
De spulletjes die ik heb verloot in de winactie! Inmiddels is de uitslag bekent. Er hebben superveel meiden meegedaan, echt heel leuk!

Er kwam voor het eerst een uitgebreid stuk over trendwatching online.
Dagje Amsterdam, dat gaat bij mij altijd gepaard met een bezoekje aan de Drie Graefjes. Lekkerste lunches en taartjes heb je daar. Taart moest ik helaas deze keer afslaan door mijn dieet, maar mocht je er eens komen neem dan echt de Red Velvet Cake. Het is de beste die je ooit zult proeven, beloofd.
Happiness planner! Hoog op mijn wishlist.
Kijkje in mijn tasje van de &Other Stories.
Op naar mijn oma om haar alvast te feliciteren met haar verjaardag. Helaas moest ik werken op de dag dat ze jarig was, maar ik ging de dag ervoor langs met een mooie bos bloemen. Het was supergezellig!

Deze lipstick is echt heel erg mooi! Ik schreef er een review over.

Starbucks Green Ice Tea in Duitsland, lekker.

Rituals! Gekregen van Wendy en haar lieve moeder omdat ik zo’n pech heb met school steeds. Vind het zo super lief en deze is ook nog eens heel lekker en fijn!

Aankoopjes van &Other Stories. Pracht winkel.
Geen diary zonder een selfie van Wendy en mij haha!❤

Nieuw tasje! Heeeeel erg blij mee. Vind hem zo mooi. Helaas is hij wel best wel zwaar heb ik gemerkt.
Derde kans gekregen voor mijn scriptie! Eindelijk goed nieuws.

Rotterdam! Ik ging een dagje winkelen en ik slaagde best goed. Onder andere twee nieuwe broeken, een maatje kleiner dan normaal. Yay voor afvallen en hoepelen!🙂
Haha, meer dan waar.
Eindelijk zijn mijn lieve vriendinnen weer terug uit Indonesië en Thailand. Ik heb ze super erg gemist en ik heb hele lieve cadeautjes gekregen. We zijn ook lekker uiteten geweest en hebben serieus uren lang gekletst en gegeten. Daarna rollend naar huis.


Ik ging op stap met mijn huisgenootjes maar ze speelden eerst nog heel veel potjes fifa, ondertussen zat ik maar te wachten en te wachten. Tijd voor selfies!

Nieuwe schoentjes! Ik had nette zwarte sneakers nodig, die lekker lopen. Ik heb alleen maar sportieve nikies en dus ging ik op zoek. Uiteindelijk kwam ik uit bij deze schatjes. Ik ga er een artikel over schrijven, want dat zijn ze wel waard.
De uitslag van de winactie! Gelukkig kreeg ik een super enthousiaste reactie van Maaike, maakt het altijd extra leuk.

Dat was weer een XXL diary! Ik ga proberen het nu bij te houden! Verder kunnen jullie weer gewoon reviews, shoplogs, hotspots, trends etcetera gaan verwachten. Ik doe mijn best!🙂

Liefs, Simone

7 thoughts on “Diary – veel geshopt, veel gewerkt, veel gezelligheid

  1. Die zwarte schoentjes zien er leuk uit zeg🙂 nice! Ik vind diarys altijd leuk om te zien dus ga vooral door hihi. Wat lief dat je een cadeautje kreeg van Wendy en haar moeder ♡

    Like

  2. Haha ik ben ook super enthousiast! Ik ben vooral benieuwd naar die lipstick van Kiko, can’t wait❤ En je nieuwe sneakers én tas vind ik onwijs gaaf!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

