New in – MK sneakers

 photo DSCN2078_zpsewjyxwe3.jpg

Ik heb supergoed nieuws gekregen, ik heb namelijk het bijbaantje van mijn dromen weten te bemachtigen bij Hunkemöller! Ik heb al eerder voor Hunkemöller gewerkt en vond dit echt ontzettend leuk. Nu heb ik de kans gekregen om weer weekendhulp te worden in een filiaal dat ook nog eens lekker dichtbij mijn huis is. Gisteren heb ik mijn contract getekend en ik heb er helemaal zin in! Om te vieren dat ik de nieuwe baan heb, omdat de herfst er écht aankomt en omdat ik nog geen fijn zittende schoenen in het zwart (inclusief zwarte zolen) had; heb ik nieuwe schatjes van Michael Kors aan mijn sneaker collectie toegevoegd. Vandaag is het tijd om ze aan jullie te laten zien!

 photo DSCN2062_zpsgne3fai6.jpg

 photo DSCN2067_zps5ktwouf3.jpg

Het zijn geheel zwarte sneakers met een aantal kleine gouden details; voor in de veter, achter op de hak en de uiteinden van de veters. Ik vind dit mooie subtiele details. De schoenen zijn gemaakt van heel mooi zacht leer, op de foto’s lijkt het af en toe wat te glanzen door de zon, maar in het echt is dat niet zo. In de zijkanten is het logo van Michael Kors gedrukt zoals je op de foto’s kunt zien. Het model is smal, wat ik een net effect vind geven.

 photo DSCN2073_zpsdobz6ehv.jpg

 photo DSCN2080_zps49gebs3p.jpg

Ik kan me voorstellen dat niet iedereen ze mooi vind, maar ik ben er onwijs blij mee! Het gaat mij ook totaal niet om het merk, maar om de mooie schoenen, van fijne kwaliteit. Ik heb ze gekocht bij O’moda, een winkel waar ik erg graag kom. Ze hebben heel veel mooie merken, heel veel keus en een goede service. Verder zijn deze schoenen onder andere te koop bij de Bijenkorf. Ze kosten €139,99.

Liefs, Simone

7 thoughts on “New in – MK sneakers

  1. Ik vind ze wel mooi hoor🙂 En ideaal voor tijdens je nieuwe baantje! Nogmaals gefeliciteerd😉 Lijkt me erg leuk daar.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

