Douche favorieten van dit moment

 photo DSCN2131_zpsqkshicgj.jpg

Douchen beschouw ik als één van mijn hobby’s. Soms stap ik zelfs meerdere malen per dag onder de douche. Ik vind het heerlijk ontspannend en voel me daarna ook altijd erg fijn. Regelmatig heb ik nieuwe favoriete producten die ik gebruik in de douche. Het leek me leuk om eens te delen welke producten dat op dit moment zijn.

 photo DSCN2130_zps2nkeuffc.jpg

Rituals shower foam & shower oil

 photo DSCN2135_zpsfdidiyak.jpg
De Yogi Flow showerfoam en Shanti Shower shower oil zijn geweldig voor onder de douche. Ik wissel ze af, de producten hebben namelijk dezelfde functie én dezelfde geur, alleen de formule is anders. De geur is heerlijk, namelijk een combinatie van amandel olie en rozen. De showerfoam is welbekend, een gel die veranderd in een rijke schuim wanneer hij in contact komt met water. De olie gebruik je op een droge huid, deze masseer je in en daarna stap je onder de douche. Deze olie verzorgt je huid ook meteen omdat de olie achterblijft op je huid. Beide zijn erg prettig in gebruik, de geur is geweldig en daarnaast geven de producten ook een fijn luxe gevoel. De foam kost €8,00, de olie €8,50.

Nivea make-up reiniger voor onder de douche

 photo DSCN2136_zpsrj9eswhr.jpg
Deze make-up remover kocht ik laatst in Duitsland, voor €3,90. Het is een crème die je aanbrengt wanneer je gezicht nog droog is. Je masseert de crème in over het gehele gezicht (ook bestemd voor de ogen), daarna stap je onder de douche en was je de remover en de make-up eraf. Ik ben hem nog aan het testen, maar tot nu toe bevalt hij erg goed.

Gliss Kur shampoo en conditioner

 photo DSCN2134_zpsav4sprdc.jpg
Deze shampoo en conditioner zijn letterlijk en figuurlijk een gouden duo! Heb je haar dat snel droog aanvoelt, pluist en beschadigd is? Dan is dit echt een aanrader. De shampoo en conditioner ruiken heerlijk en zorgen er écht voor dat mijn haar zacht wordt en zichtbaar meer glanst en minder pluist. Mocht je vlakbij de grens met Duitsland wonen of er om een andere reden regelmatig komen, koop deze set dan daar. De shampoo en conditioner kosten daar namelijk maar €1,95 per stuk. In Nederland is de prijs €4,99 per stuk.

Wat zijn jouw favoriete producten voor onder de douche? Ik ben altijd op zoek naar fijne, nieuwe producten namelijk!
Liefs, Simone

5 thoughts on “Douche favorieten van dit moment

  1. Leuke favorieten. Ik ga zeker eens kijken als ik in duitsland ben. Scheelt soms zoveel! Dan is het zeker het proberen waard. Ik ben wel benieuwd naar een review van de make up remover voor onder de douche🙂

    Liked by 1 person

  2. Ja ik vraag me soms ook echt af hoe dat kan, zoveel verschil in de prijs! Wel erg fijn natuurlijk als je de kans hebt regelmatig in Duitsland te shoppen🙂

    Like

  3. Ah, die producten van Rituals zijn zó fijn! Mijn allerfavorietste douchegel is Snowflairy van Lush, onwijs zoet maar zo lekker! Helaas alleen rond de kerst te koop, deze keer sla ik een paar flessen in haha.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

