H&M exclusive beautyevent

 photo DSCN2095_zpswetzdnyy.jpg

Afgelopen dinsdag (08/09) vond het H&M exclusive beauty event plaats in de H&M in Utrecht. H&M clubmembers konden zich aanmelden voor dit event en ik was één van de gelukkigen die aanwezig mocht zijn. Ik mocht een vriendin meenemen, dus vertrokken Wendy en ik dinsdag al op tijd naar Utrecht. De eerste honderd aanwezigen zouden namelijk een goodiebag krijgen. Benieuwd naar hoe de avond verliep, foto’s en mijn aankoopjes? Lees dan snel verder.

Toen we aankwamen rond 6 uur stond er een groepje van een stuk of tien vrouwen te wachten voor de ingang. Om 7 uur zou het event beginnen maar wij hadden verwacht dat het al erg druk zou zijn omdat er goodiebags uitgedeeld zouden worden aan de eerste honderd aanwezigen op het event. Met de minuut groeide ook het aantal aanwezige vrouwen; het werd een grote massa. Pas een aantal minuten voor 7 werd duidelijk wat de bedoeling was: we moesten namelijk een rij vormen. Dit had niemand verteld dus het was gewoon een grote meute voor de ingang.

Veel meiden waren écht heel enthousiast en er werd volop geduwd en getrokken. Uiteindelijk wisten Wendy en Ik een goodiebag te bemachtigen, maar deze viel toch wel enigszinds tegen. De inhoud zien jullie aan het einde! Ook zouden er visagisten aanwezig zijn en natuurlijk volop de ruimte om de nieuwe beautyproducten te bekijken. Ik had dan ook verwacht dat de beautyproducten te bekijken zouden zijn door heel de winkel.

 photo DSCN2085_zpswqlvajie.jpg
Maskertjes

 photo DSCN2095_zpswetzdnyy.jpg

 photo DSCN2088_zpsij45mpqm.jpg

Helaas was er alleen het gewone schap waardoor het echt dringen was om iets te kunnen bekijken. Het werd alsmaar drukker, dus dat was jammer. Ook kon je de kleding in de winkel bekijken en kopen.

 photo DSCN2090_zpsztfqp2jg.jpgHeel veel drukte rondom het beautyschap. Er waren ook maar twee visagisten aanwezig waardoor ook daar lange rijen ontstonden.

 photo DSCN2093_zpsk01ijypr.jpg

De hapjes

 photo DSCN2098_zpsk9oosfas.jpg
Onze polaroid!

Er stond een tafel waar je heerlijk water kon krijgen met daarin citroen en munt of limoen en aardbeitjes. Daarbij waren mini cupcakes en macarons aanwezig, heel leuk gedaan. Ook kon je een polaroid foto van jezelf laten maken én was Manon Tilstra aanwezig. Dat vond ik denk ik nog wel het leukst! Ik ben met haar op de foto gegaan voor de photowall, maar de foto is online helaas nergens terug te vinden, H&M heeft er namelijk maar een aantal op hun Facebook pagina geplaatst. Ik vond het wel ontzettend tof om Manon in het echt te ontmoeten, ze was ontzettend lief en nam de tijd voor iedereen. Daarnaast zag ze er ook echt prachtig uit.

Uiteindelijk heb ik wat leuke spulletjes kunnen vinden en was het tijd om af te rekenen. Ik heb de volgende items geshopt:

 photo DSCN2102_zpsmsfqds8x.jpg
– Cashmere Haze bodymist €3,99
– Glas met gouden rand voor mijn kwasten €5,99
– Blush / highlight palette €4,99
– Make-up sponsje in de vorm van een beautyblender €2,99

Wanneer ik de producten uitvoerig heb getest, lezen jullie hier waarschijnlijk meer over. Ik kan wel alvast verklappen dat de bodymist een enorme aanrader is. De geur is geweldig lekker en de prijs erg goed.

De goodiebag bevatte de volgende items:

 photo DSCN2127_zpsnkymrqeb.jpg
Het kwam in deze canvas tas

 photo DSCN2128_zpsqrwxctvq.jpg
– Een tijdschrift over beauty (interessant!)
– Een bordeaux rode nagellak
– Een spiegeltje
– Een boekje waarin de nieuwe collectie beauty producten staat

Al met al was het een hele leuke en gezellige avond, maar viel de organisatie vanuit H&M me wel wat tegen!
Liefs, Simone

6 thoughts on “H&M exclusive beautyevent

  1. Ik snap wel dat het iets tegenviel. Misschien had de organisatie er gewoon niet rekening mee gehouden (al denk ik dat ze zoiets vaker organiseren?) of was het budget gewoon op haha. Maar je hebt onwijs leuke spulletjes gekocht zeg! En daarentegen is het wel jammer dat je de foto van jou en Manon niet terug kunt vinden…

    Like

  2. Hmm wat jammer. Klinkt alsof ze het niet goed hebben voorbereid, of iig niet op de juiste manier. Als het zo dringen is kun je ook niet echt goed kijken, balen. Toch ben ik wel heel benieuwd naar alle items🙂

    Like

  3. Wat een mooie producten zo allemaal! Wel jammer dat ze, zo lijkt het tenminste, niet gerekend hadden op grote drukte. Maar hopelijk wordt dat verbeterd als er nog eens zo’n event wordt georganiseerd!

    Like

  4. Leuk verslagje heb je ervan gemaakt! Dat blush/highlight palette heb ik helemaal niet gezien, en dat glas en beautyblender zou ik ook graag willen. Ik vond Manon heel leuk, en Dwayne ook, maar de rest was best wel bagger georganiseerd. Ik denk ook niet dat ikzelf vaker zou gaan in het vervolg..

    StyledbyRomy.nl

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

