Tattoo inspiratie

She believed
bron

Jarenlang ben ik anti tattoo geweest. Ik dacht dat ik nooit iets op mijn huid zou laten zetten, waarvan ik niet weet wat ik er over een aantal jaar van vind. Mijn gedachte is inmiddels veranderd; hoe geweldig is het om altijd iets bij je te dragen waar een belangrijke boodschap achter zit? Ik heb inmiddels een idee en kan niet wachten tot ik mijn tattoo kan laten zetten.

De quote ”She believed she could, so she did” ken ik al jarenlang. Steeds duikt de quote weer ergens op en dan besef ik me dat geloven in jezelf zo ontzettend belangrijk is. In de afgelopen jaren heb ik best wel vast bereikt, maar daar sta ik nooit bij stil. Ik sta stil bij de dingen die me juist niet lukken en maak me hier vervolgens enorm druk om. Ik heb ook gemerkt dat ik moet geloven in mezelf om te kunnen afstuderen, het vertrouwen in mezelf en mijn kennis moet er voor gaan zorgen dat dat diploma eindelijk eens waarheid wordt.

She Believed She Could so she did Personalized by RobertaValle
❤ de quote

Een tattoo met de tekst ”She believed she could, so she did” zou dan ook symbool zijn voor de dingen die ik heb bereikt en waar ik trots op mag zijn: hopelijk mijn diploma, mijn blog, mijn fijne plek in Tilburg en de geweldig leuke tijd die ik al een aantal jaar doormaak. Toen ik een tijdje geleden de vlog van Manon Tilstra keek viel voor mij dan ook alles op zijn plek. Ze liet een tattoo zetten met de tekst die al zo lang in mijn hoofd zit, op een hele mooie plek, namelijk boven in haar rug. Een kleine, fijne tattoo. Het lettertype is niet helemaal mijn smaak, maar verder vind ik de tattoo geweldig.

De plek vind ik mooi omdat het een plek is waar je de tattoo niet de gehele dag zelf ziet en waar anderen hem ook niet snel zien. Toch draag je de tekst altijd bij je en dat is wat ik mooi vind. Natuurlijk kun je de tattoo makkelijk showen in de zomer door je haar vast te doen en een hemdje te dragen, maar in situaties als bijvoorbeeld op het werk zal de tattoo nooit zichtbaar zijn waardoor hij me ook nooit zal hinderen of tegenhouden in dingen die ik wil doen.


Dit lettertype vind ik wel heel erg mooi, de plek ook.

Eerst moet ik natuurlijk wel afstuderen, iets waar ik enorm hard voor heb gewerkt en nog aan het werken ben. Daarnaast wil ik er nog wat langer héél goed over nadenken en veel informatie verzamelen over de plek waar ik de tattoo kan en wil gaan laten zetten. Mochten jullie nog tips voor mij hebben, deel deze dan vooral met mij in de comments!🙂

Liefs, Simone

10 thoughts on “Tattoo inspiratie

  1. Mooi hoor! De tekst en de plek ♡ Ik weet in eindhoven wel een goede Tattoo studio. Daar heb ik bijna al mijn tattoos laten zetten. Ik zal je via whatsapp de gegevens doorsturen😉 ik Denk dat plusminus 100 euro kwijt bent voor wat je wil.

    Liked by 1 person

  2. Wat een mooi idee! Ik ben heel benieuwd naar het resultaat! Ik wil al jaren een tattoo, samen met mijn zus, maar zij twijfelt nog steeds over de plek dus het is er nog steeds niet van gekomen.. Al dénk ik dat we ‘m volgend jaar in Amerika laten zetten, daar heeft ze het wel eens over gehad en dan dacht ik ‘ja doei, waarom kan dat niet gewoon hier in NL?’, maar ik denk dat ze in Amerika ineens zegt dat ze er klaar voor is haha.

    Liked by 1 person

  3. @Ilse Oohh wat mooi samen met je zus! Het heeft natuurlijk ook wel iets als je kunt zeggen dat je hem in Amerika hebt laten zetten, een extra herinnering van jullie samen🙂

    Like

  4. Pingback: TMI Tag | Lifeofsimone

Laat je een reactie achter? :-)

