Review – H&M beauty department bodymist

 photo DSCN2105_zps2vih1xuz.jpg

 

De prijzen van de nieuwe H&M beauty department vind ik een beetje gek. Zo koop je een blush voor €7,99 wat ik niet veel vind, kost een lipstick je maar liefst €9,99 wat ik dan weer wél veel voor H&M vind en heb je een bodymist in de pocket voor maar €3,99. Ik ben gek op geurtjes en bodymists en kon het in alle drukte dan ook niet laten om snel aan de flesjes te ruiken. Ik hoorde een meisje zeggen dat de witte variant érg lekker was en dus rook ik die als eerst. Ik was meteen verkocht en toen ik de prijs zag ook nog eens erg blij. Vandaag is het tijd voor een uitgebreide review.
Verpakking
Hier kan ik kort over zijn: love it! De verpakking is mooi vormgegeven, simpel en clean, wat ook blijkt de passen bij de geur. Daarnaast is het flesje van plastic, waardoor het niet teveel weegt en makkelijk is mee te nemen. Ook is hij voorzien van een fijne verstuiver zodat je de mist makkelijk kunt aanbrengen. Er zit 160 ML in het flesje, genoeg voor een aantal maanden gebruik. Het etiketje is lichtroze en de letters zijn rosé goud. Schot in de roos van H&M!

Product
Fijn en lekker! Het is een frisse spray die je gemakkelijk opspuit. De geur is zoals ik van een body mist gewend ben niet te overheersend maar wel licht aanwezig. De geur van deze mist is volgens H&M ” Sandalwood Orchid Jasmine”. Mijn omschrijving is een heerlijke frisse en schone geur. Het doet me denken aan fris wasgoed. De mist zorgt ervoor dat je fris en lekker ruikt, zonder in grote mate aanwezig te zijn. De geur vervliegt wel redelijk snel, dit is jammer. Het is wel handig dat de flacon zo lekker licht is, dan kun je hem gemakkelijk meenemen om gedurende de dag bij te spuiten. Dit geeft ook nog eens een fris gevoel.

Prijs
Hij is ook nog eens cheap! €3,99 voor 160 ML dat vind ik echt een koopje. Ik ga snel een kijkje nemen en aan de andere geurtjes ruiken want de prijs/kwaliteit verhouding is echt goed.

Conclusie
Het is geen bodymist van hele hoge kwaliteit. Eerlijk is eerlijk; de geur vervliegt snel. Wel is het flesje erg mooi en makkelijk mee te nemen in je tas. Daarnaast is de mist lekker fris en je spuit hem makkelijk bij gedurende de dag. Dat is natuurlijk ook geen straf, zeker niet voor de €3,99 die je ervoor betaald. De geur Cashmere Haze is heerlijk. Vaak kun je bij bodymists kiezen uit een variatie van mierzoete geurtjes; niet helemaal mijn ding. Deze geur is fris en clean, helemaal mijn smaak. Al met al een aanrader wanneer je het niet erg vind om bij te spuiten én van frisse geurtjes houdt.

Liefs, Simone

8 thoughts on “Review – H&M beauty department bodymist

  1. Sounds good to me! Ik heb hier ook een aantal bodymists staan, maar merk toch dat ik ze niet vaak gebruik helaas.. Als ik bij h&m ben ga ik ze zeker eens ruiken. Voor dat geld kan het bijna niet misgaan zou je zeggen🙂

    Like

  2. Ach, voor die prijs kan je ook geen mega kwaliteit verwachten, maar even opfrissen is wel fijn! Gewoon lekker om mee te nemen in de tas, voor onderweg. Leuk artikel!

    Like

  3. Oeh klinkt goed! Voor die prijs kun je inderdaad ook geen hele goede kwaliteit verwachten, maar ik vind het geen probleem om hem wat vaker op te doen! Gelukkig is hij lekker licht en gemakkelijk te verstuiven, dat vind ik wel echt pluspunten! En ik vind een bodymist met een vreselijke zoete geur ook echt verschrikkelijk haha! Liefs

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

