10 keer – waarom ik zo uitkijk naar de herfst

Chocolate

In de rubriek 10 keer beschrijf ik steeds tien weetjes, feitjes, producten of diensten die ik graag met jullie wil delen. Vandaag is het de beurt aan 10 redenen waarom ik zoveel zin heb in de herfst die eraan zit te komen. Het einde van de zomer is nu echt bereikt, de dagen worden weer korter en de temperaturen dalen. Waarom ik daar zo’n zin in heb, lees je in dit artikel.


bron

1. Een nieuwe garderobe
Dit vind ik denk ik wel het allerleukst aan het wisselen van de seizoenen. Herfst en winterkleding is bij mij favoriet omdat mijn lievelingstinten (zwart, donkerblauw, donkergroen en grijs) weer lekker veel te koop zijn en ik weer lekker laagjes kan gaan dragen. Mooie tops, donkere jeans, nieuwe laarsjes, herfstige sneakers, truien, vesten, jassen; ik ben er gek op!

2. De verwarming aan
De geur wanneer de verwarming na een lange tijd weer aanspringt vind ik heerlijk. Je voelt de warmte al na een aantal minuten tegemoet komen en dit vind ik zo’n heerlijk gevoel.

3. Sjaals
Ik hou ervan om sjaals te dragen. Lekker warm en ze kunnen outfits ook helemaal afmaken. Ik heb al veel mooie exemplaren gespot in de winkel dus er gaan er zeker een aantal worden toegevoegd aan mijn collectie.

Follow me on Instragram : li_lisson
bron

4. Kaarsjes
Ik ben gek op geurkaarsen, vooral die van Ikea en van Yankee Candle. Warme vanillegeuren vind ik het lekkerst, daar kan ik echt van genieten!

5. Wishlists maken
Ik kan urenlang achter mijn laptop zitten en wishlists maken. Bedenken wat ik nog wil hebben of nog wil doen en waar ik voor wil gaan sparen. Uren neuzen tussen nieuwe collecties en mooie items. Vooral wanneer de collecties voor de feestdagen in de (online) winkels komen ben ik in veel webshops te vinden. Zo leuk!

Autumn is here

bron

6. Mooie natuur
Ik hou ervan om lekker buiten te zijn, vooral wanneer het buiten lekker fris is en de zon schijnt. De mooie blaadjes aan de bomen en op de grond maken mij dan heel blij tijdens een wandeling.

7. Met nog meer plezier aan mijn blog werken
Nieuwe seizoenen brengen bij mij altijd heel veel inspiratie en dat vind ik leuk. Daarnaast vind ik het heerlijk om in bed of op de bank aan mijn blog te werken wanneer de regen op de ramen en op het dak tikt. Helaas is het wel wat lastiger mooie foto’s te maken wanneer het licht niet optimaal is, maar dat is iets wat ik dan maar voor lief moet nemen.

Chocolate
bron

8. Thee (en chocolademelk)
Hier hoef ik natuurlijk niet zoveel over te zeggen. In de herfst en winter drink ik liters thee, ik vind het heerlijk. Ook chocolademelk vind ik echt heel erg lekker, maar dit is natuurlijk wel meer een cheat, terwijl thee altijd kan.

9. Sinterklaas snoepgoed
Paaseitjes kunnen mij niet bekoren, kerstkransjes kan ik ook wel links laten liggen maar het snoepgoed wat Sinterklaas met zich meebrengt en al vanaf eind augustus in de winkel ligt vind ik geweldig. Ik houd van alle soorten kruidnoten en gevuld speculaas. Ik heb het tot nu toe nog kunnen weerstaan maar ik denk niet dat dat nog lang gaat duren. Ik ben er gewoon zo gek op!

10. Aftellen naar de feestdagen
De feestdagen vind ik toch altijd weer heel erg fijn en bijzonder. Ik vind vooral Sinterklaas echt mega leuk. Ik voel dan altijd hoe ik me vroeger voelde toen ik klein was, die spanning en vreugde, dat was zo leuk! Ook al ben ik 21, ik blijf Sinterklaas geweldig leuk vinden en we vieren het dan ook nog steeds wel een beetje. Ook ben ik begin januari jarig, dus dat is ook altijd leuk om weer naar uit te kijken!

Wat vind jij zo leuk aan de herfst?
Liefs, Simone

9 thoughts on “10 keer – waarom ik zo uitkijk naar de herfst

  1. Mee eens! Ik keek er ook al eventjes naar uit. Behalve de kou en de regen ben ik dol op de herfst β™‘ Gewoon een fijn, knus en gezellig seizoen.

    Like

  2. Afgezien van het sinterklaas snoepgoed, ben ik het met alle punten met je eens! Ook al houd ik niet van de herfst door de temperaturen, deze puntjes maken het toch wel beter.πŸ™‚

    Like

  3. Ohh jaa, ik kan me echt in al deze dingen vinden! Het is jammer dat de zomer voorbij is maar dit is allemaal ook wel heel erg fijnπŸ™‚

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

