Herfst musthaves

 photo Untitled 4_zps51kodlfg.jpg

Ik ben dol op de herfst en dan vooral op het feit dat ik weer van garderobe kan verwisselen. In de loop van augustus wordt ik mijn zomerkleding en accessoires al helemaal beu en heb ik zin in warme truien, vesten, jasjes, laarsjes, sjaals en veel laagjes. Ook is het weer meer geoorloofd op mijn favoriete tinten kleding te dragen; zwart, grijs, donkerblauw en donkergroen. Daarnaast vind ik het ook heerlijk dat ik mijn kamer weer warm kan aankleden en kaarsjes kan branden. De temperaturen zijn momenteel al aan het dalen en ik heb een aantal van mijn persoonlijke herfst musthaves op een rijtje gezet. Benieuwd? Lees dan snel verder.

Rosé gouden sieraden. Ik draag heel veel zwart en ik vind rosé goud hier prachtig bij staan. Het is een warme kleur die ik goed bij de herfst vind passen. Dit horloge van Michael Kors vind ik erg mooi maar is wel erg prijzig, namelijk €249,95.
Zwarte laarsjes zijn voor mij ook ieder seizoen een musthave. Deze laarsjes zijn van Via Vai en lijken me de perfecte combinatie tussen comfortabel en mooi (€149,95). Daarnaast zijn ze te matchen bij elke outfit.
Make-upjes in mooie warme tinten kunnen niet ontbreken. Ik vind een mooie make-up look mijn outfit compleet kan maken. In de collage zie je een van de nieuwe smokey eye drama kitjes van Max Factor (€14,99) en de welbekende Faux lipstick van MAC (€19,00).
Geen herfst en winterseizoen zonder Yankee Candles voor mij. Ik ben er dol op! Vooral geurtjes waarin vanille en/of kaneel zit maken me vrolijk (vanaf €2,60 voor de votive verpakkingen).
Warme kleding is natuurlijk het meest belangrijk van allemaal. Zoals ik in de intro al zei ben ik gek op donkere tinten. Deze mooie jas (129,95) en comfy vest 9€59,99) zijn van Esprit en de geweldige sjaal van Hema (€19,95).

Wat staat er op jouw wishlist voor deze herfst?
Liefs, Simone

10 thoughts on “Herfst musthaves

  1. Mooi zeg! Dat horloge is favoriet hier hihi. En Faux heb ik, alleen balen want inmiddels zijn ze alweer 19,50 (!!!) Bummer!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

