Calvin Klein Moment Eau de Parfum (+ tip!)

 photo DSCN2172_zpsenrnfs1p.jpg

Ik ging eventjes wat spulletjes kopen bij de Etos, gauw nog voor ik moest werken. De Etos heeft heel vaak leuke aanbiedingen en dat is dan ook de reden waarom ik altijd nog even verder kijk dan de spulletjes waarvoor ik daadwerkelijk kom. Ik kwam heerlijke bites van Nakd tegen die ik eerder in Londen kocht en hier nergens kon vinden, ik kocht een nieuwe concealer en toen ik in de rij stond bij de kassa spoot ik ook een van de Calvin Klein geurtjes op die in de aanbieding waren. Even later op mijn werk rook ik het geurtje opeens weer en gedurende de dag werd ik steeds opnieuw positief verrast door de lekkere geur. De volgende dag ging ik terug en inmiddels is het parfum in mijn bezit.

 photo Untitled 1_zps7ubzn4ty.jpg

De geur is redelijk bloemig. Iets waar ik normaal niet zo snel voor zou kiezen, toch vind ik deze geur heel erg lekker door de frisse noten die hij ook bevat. De geurnoten van het parfum zijn mandarijn, lavendel, groene kruiden, jasmijn, basilicum, geranium, salie, sandelhout, vetiver, palissander en amber. Jasmijn, sandelhout en amber zitten in bijna al mijn favoriete geuren, vandaar ook dat deze geur mij zo erg aanspreekt. De geur is heel sterk, het is ook een echt parfum en geen eau de toilette. Je hoeft maar een beetje aan te brengen en ruikt de gehele dag lekker.

 photo DSCN2174_zpsbdho0aoc.jpg

Dit flacon bevat maar liefst 100ml, hier kan ik dus wel een tijdje mee vooruit. Ik heb hier €22,50 voor betaald, voorheen kostte hij €89,00 zag ik later in het foldertje. Deze aanbieding geldt nog tot 27 september dus als je benieuwd bent, moet je zeker eens gaan ruiken!

Liefs, Simone

4 thoughts on “Calvin Klein Moment Eau de Parfum (+ tip!)

  1. Dat is nog eens een goeie deal!!! Score. Ikzelf ben geen fan van deze geur, maar er zijn vast een hoop meiden die ‘m wel lekker vinden. Goeie tip!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

