Review – Nivea reinigingslotion voor onder de douche

 photo DSCN2195_zpsimizg0bo.jpg

In Duitsland zag ik deze lotion voor het eerst staan. Voor een klein bedrag besloot ik hem mee te nemen omdat het me toch wel heel fijn leek om onder de douche mijn gezicht goed te kunnen reinigen. Ik heb de lotion uitvoerig getest en natuurlijk heb ik er mijn oordeel over. Dit oordeel deel ik vandaag met jullie.

Verpakking
Simpel maar doeltreffend zoals ik van Nivea gewend ben. Het is handig dat het flesje op zijn kop staat, want dan komt het product er gemakkelijk uit in de douche. Wel vind ik het heel onhandig dat het flesje zo glad is, hij glijd gemakkelijk uit je handen. De verpakking straalt ”Nivea” uit maar is niet heel fancy. Passend maar niet bijzonder.

 photo DSCN2197_zps7snyq1cs.jpg

Product
Je gebruikt dit product het liefst op een droge huid. Je brengt wat van het spul aan op je hand en daarna op je huid, het mag wel licht vochtig zijn, maar niet helemaal nat. Je wrijft de lotion over je gezicht en daarna spoel je het af. De lotion is best wel dik maar wordt dunner zodra er water bijkomt. Mijn make-up verwijderd hij niet (helemaal). Ik verwacht een schoon gezicht na het douchen met dit product maar er zit juist make-up over mijn gehele gezicht. De geur is niet lekker, een beetje chemisch. Daarnaast prikt het spul in je ogen, terwijl het ook speciaal voor je ogen is gemaakt. Nee, ik ben echt niet tevreden met hoe dit product werkt. Ook na het douchen maakt dit product mij niet tevreden; mijn huid voelt droog en trekkerig aan. Geen fijn gevoel.

 photo DSCN2198_zpsd09bouid.jpg

 photo DSCN2200_zpsayvwhqhm.jpg

Prijs
€3,95 in Duitsland. Het product is op dit moment nog niet in Nederland te koop maar ik verwacht dat dit wel snel gaat komen. Ik heb gemerkt dat de nieuwe producten van merken zoals Nivea vaak eerder worden gelanceerd in Duitsland. Ik vind dit een prima prijs voor een remover, maar ik zou je aanraden het niet te betalen voor deze versie.

Conclusie
Voor het eerst een geheel negatieve review. Deze remover is Γ©cht niet fijn. Ik ga hem ook niet meer gebruiken en maak mijn gezicht wel lekker schoon voor ik de douche in ga.

Liefs, Simone

4 thoughts on “Review – Nivea reinigingslotion voor onder de douche

  1. Oh fijn dat je deze review schrijft. Ik ben echt een fan van Nivea en dit product had ik anders zeker gekocht als ik het een keer tegengekomen was. Fijn om te weten dit!

    Like

  2. Jammer dat ie tegenvalt. Eigenlijk had ik me ook niet voor kunnen stellen dat je hiermee pijnloos oog makeup kunt verwijderen. Dat kan toch haast niet. Wel balen, ik had ‘m anders ook willen halen. Maar inderdaad, ik verwijder mijn make-up wel voordat ik de douche instap.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

