Happy new hair!

Bron quote

Al vanaf februari had ik een gek ritme. Veel werken, veel aan mijn scriptie doen en dat steeds op wisselende dagen. Ik werd er een beetje gek van en besloot voor mezelf een soort van ritme op te stellen. Ik werk nu op vaste dagen, ik ben op vaste dagen op school en daarnaast heb ik 2 vrije dagen per week, maandag en donderdag. Deze dagen vul ik met me time, nieuwe uitdagingen, dingen die moeten gebeuren en lekker bloggen.

Afgelopen donderdag werd ik op tijd wakker en besloot ik lekker in mijn eentje te gaan ontbijten bij La Place. Daarna had ik een afspraak bij de kapper staan en wel bij BeautΓ© Beau Jolie, een salon in Tilburg. Ik ben hier al eens eerder geweest voor mijn nagels en in mijn zoektocht naar een goed en betaalbaar kapsalon in Tilburg kwam ik weer bij hen uit. Ik liet mijn haren dus knippen en ik ben echt hartstikke tevreden. Vandaag laat ik jullie mijn nieuwe haar zien.

 photo collage_zpsnrg6wu5h.jpg
Voor: natuurlijk, gekruld en gestijld

Mijn haar is van nature heel dik, heeft slag, is pluizig en was ook nog eens heel erg lang en een beetje droog aan de onderkant. Tijd voor een nieuwe, gezonde coupe! Ik was heel erg blij met mijn lange haren, vooral wanneer ik het had gestijld of gekruld. Maar omdat het zo lang en dik was en alle lagen eruit gegroeid waren duurde het steeds langer voordat het mooi zat en bleef het ook niet zo goed meer zitten.

 photo PhotoGrid_1443178442486_zps49lohnnu.jpg
Na!

Er moest dus best wel een stukje af en dat was wel even slikken, maar ach, het was nodig en ik ben er heel blij mee. En vanaf nu opweg naar mooie, gezonde, lage haren!

Over Beau Jolie ben ik ook echt heel tevreden. Er werd ruim de tijd genomen voor het wassen, knippen en drogen van mijn haren terwijl het heel druk was. Het is heel mooi geknipt, de meiden zijn super aardig en de salon is heel mooi. Daarnaast kost wassen, knippen en drogen bij elkaar maar €17,00. Al met al een dikke aanrader voor als je in Tilburg (of in de buurt) woont.

Wat vind jij van mijn nieuwe haar?
Liefs, Simone

 

 

5 thoughts on “Happy new hair!

  1. Wat mooi! Inderdaad een flink stuk korter, maar het staat heel vlot! En het is nu lekker gezond. Ik heb er vorige week ook een stuk af laten halen. Zo fijn!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

