Review & Look – NYC IndividualEyes palette

 photo DSCN2231_zpsx76wirre.jpg

Ik liep het Kruidvat binnen voor nieuw micellair water en kwam naar buiten met.. juist make-up! Ik vond palettes van NYC passend bij bepaalde oogkleuren. Er waren drie verschillende versies en aangezien ik groene ogen heb, ging ik voor deze versie. Stiekem vond ik deze ook het mooist en had ik deze ook gekocht als ik bruine of blauwe ogen had gehad. De kleuren vind  ik perfect voor de herfst en ik had nog niet zulke tinten. Score! Vandaag laat ik jullie het palette zien, geef ik mijn mening en laat ik jullie ook mijn make-up look zien. Benieuwd? Lees dan snel verder.

 photo DSCN2217_zpscfgxnsru.jpg

 photo DSCN2231_zpsx76wirre.jpg

Het palette
Het is een redelijk groot, maar compleet palette inclusief basis, cream highlighter, vier kleuren oogschaduw en een applicator. Ik prefereer mijn eigen kwasten, maar handig dat het er bij in zit, vind ik. Het palette oogt wat goedkoop, maar dat is het ook. €4,99 voor het complete setje bij Kruidvat.

De oogschaduws voelen lekker zacht, maar zijn niet korrelig; zoals ik ze wil. De kleuren zijn goed op te bouwen en passen perfect bij elkaar. Op de achterkant van het doosje staat ook nog simpel aangegeven waar welke kleur voor is, mocht je dat niet weten. De houdbaarheid van de oogschaduws is in combinatie met de primer erg goed. Ik moet zeggen dat ik ze altijd in combinatie heb gebruikt en dat bevalt heel goed. Wat ik met de ”illuminator” aanmoet, weet ik niet zo goed, want er zit ook gewoon een highlighter in in een poedervorm. Ik gebruik de ”illuminator” nu af en toe in mijn binnenste ooghoek om een open blik te creëren. Werkt prima, maar niet in combinatie met de rest van het palette! Tijd voor swatches.

 photo DSCN2238_zpsq1llpbyv.jpg
Links de illuminator, rechts de primer. Beiden heel goed gepigmenteerd en ”creamy”. Vooral over de primer ben ik enthousiast.

 photo DSCN2234_zpszdzt0bca.jpg
De poeder oogschaduws. Mooi! Echte herfstige kleuren die redelijk overeen komen met de kleuren uit het palette.

De look
Ik heb een gehele make-up look op de foto gezet, inclusief een ooglook met het hierboven besproken palette. Ik heb de volgende producten gebruikt.

Ogen
– De primer uit het NYC palette
– Wenbrauwpoeder uit het palette van Catrice (maar in één kleur verkrijgbaar)
– Highlighter uit het palette
– De paarse kleur uit het palette op mijn ooglid
– De bordeaux kleur uit het palette in de crease
– De donkerste kleur uit het palette in de outer-V
– Lash princess mascara van Essence

Gezicht
Essence All About matte foundation in de kleur 010
– Collection 2000 concealer
– Catrice matterende poeder
H&M blush en highlighter

Lippen
Catrice shine appeal liquid lipstick in 080, Rose, would you?

 photo Untitled 1_zpsxkls0tww.jpg

 photo Untitled 2_zps7xwbuxn4.jpg

 photo Untitled 4_zpsc7kqf0dj.jpg
De foto’s zijn gemaakt in het najaars- en avondzonnetje waardoor ik de make-up heel goed op de foto kreeg. De foto’s hebben hierdoor wel een warme gloed gekregen.

Al met al ben ik heel enthousiast over het palette. Ik vind de kleuren inderdaad heel goed staan bij mijn groene ogen en ga de kleurtjes zeker vaak gebruiken. Op dit moment is er een actie bij Kruidvat waarmee je twee oogmake-up producten van NYC kunt kopen voor €6,00. Dit palette is €4,99 en dus heb ik er voor maar €1,00 een mascara bij gekocht. Misschien een tip voor de geïnteresseerden.

Wat vind je van mijn look?
Liefs, Simone

7 thoughts on “Review & Look – NYC IndividualEyes palette

  1. Wauwie. Mooi hoor. Zulke kleuren heb ik volgens mij ook nog niet in mijn stash. Misschien moet ik maar even naar Kruidvat voor wat micellair water ahum haha.

    Liked by 1 person

Laat je een reactie achter? :-)

