Spam je blog, webshop en/of social media

Het blogseizoen is weer helemaal van start gegaan met de komst van de herfst. Nieuwe collecties stromen binnen en merken brengen allerlei nieuwe producten uit, nieuwe trends ontstaan en door het koudere weer besteden we ook weer meer tijd binnen. Nieuwe blogs leren kennen en lekker veel te lezen hebben vind ik dan ook heel erg leuk, net als neuzen op nieuwe social media kanalen en leuke webshops.

add a caption
bron

Licht even kort toe wie je bent en wat je doet en waarom wij allemaal jouw blog/webshop of social media kanalen moeten bekijken.Ook vind ik het natuurlijk heel leuk als je mij volgt, dit kan door op de icoontjes in de sidebar te klikken.

Ik beloof dat ik op al jullie blogs/social media accounts/webshops een kijkje ga nemen en ik zou het heel leuk vinden als jullie dat ook doen bij de andere commenters! Zo ontdek je weer eens wat nieuws 🙂

Liefs, Simone

13 thoughts on “Spam je blog, webshop en/of social media

  1. Hallo! Mijn naam is Gea en ik blog op http://www.Glamview.nl. Op mijn blog schrijf ik onder andere over lifestyle, fashion en Beauty, maar ook komen er regelmatig persoonlijke artikelen, shoplogs en favorieten online. Laat ook gerust een reactie achter. Liefs Gea.

    Like

  2. Leuk dit!!
    Ik ben Yente en blog over lifestyle, beauty en fashion! Er komen ongeveer 4 artikelen per week online en doe elke zondag een Wlog. Dat staat voor Weekly log en daarin vertel ik elke week wat ik allemaal deed. Ik zou het leuk vinden als je een kijkje neemt!
    http://Www.Yente.nl

    Like

  3. Wat leuk dat we mogen spammen. Ik ben Femke en ik plaats dagelijks een artikel online over beauty, lifestyle en food. Ook voor detoxkuren kun je bij mij terecht. Je kunt mijn blog bekijken via http://www.lafemmefem.nl. Ik zou het leuk vinden als je een reactie achter laat en/of mij volgt via social media :-)!

    Like

  4. Oeh, wat leuk dat we mogen spammen! Ik heb gelijk ook even nieuwe blogs ontdekt, tussen de meiden die gereageerd hebben hier🙂 Ik ben Maaike en ik blog nu één jaar op http://www.xMMKE.nl. Ik schrijf voornamelijk over alles in mijn leven wat mij inspireert en bezighoudt. Zo schrijf ik reviews over mijn favoriete beauty producten, maak ik wishlist met producten die ik nog wil hebben en komt er iedere week een Weekly Journal online.

    Like

  5. Super leuk dat we mogen spammen. Ik ben Anouk en ik blog op anewgirlsblog.wordpress.com. Op mijn blog schrijf ik over van alles, over mijn opleiding tot verpleegkundige en hoe ik mijn interesses in beauty en fashion combineer. Verder ben ik gek op eten en plaats ik allerlei receptjes. Ik hoop dat je een kijkje komt nemen, dat zou ik super leuk vinden.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

