Hunkemöller Bra Party – Favorieten en tip!

Zoals jullie misschien al hier en daar hebben gelezen; ik werk sinds kort bij Hunkemöller en ik vind het onwijs leuk. Op dit moment is het meteen lekker druk, want er is een hele mooie actie gaande: de Bra Party. Je krijgt bij aankoop van twee bh’s de derde bh gratis! Mocht je er geen drie kunnen vinden, dan krijg je een mooie korting van 50% op de tweede bh. Als ik door de winkel loop en om me heen kijk zie ik overal alleen maar moois en dus heb ik voor jullie mijn favorieten van dit moment op een rijtje gezet.

Geen titel #52

Je ziet hier van links naar rechts en van boven naar onder de volgende bh’s:
♥ Katrina, €27,99
Cynthia, €27,99
♥ Lenka, €29,99
Achterkant van de Katrina, €27,99
♥ Deedee, €27,99
Treecia €32,99
Sophia €27,99
♥ Mandy €32,99
Gisele €24,99

Wist je trouwens al dat Hunkemöller werkt met vier verschillende sexy shapes? In de paskamer kan worden bepaald welk model het best bij je past en welke maat je exact hebt waardoor je altijd de juiste bh’s, geschikt voor jou, kunt vinden.Deze actie loopt vanaf afgelopen zondag ongeveer drie weken en is geldig in alle Hunkemöller filialen en in de online shop.

Wat is jouw favoriet?
Liefs, Simone

6 thoughts on “Hunkemöller Bra Party – Favorieten en tip!

  1. Leuk zeg! Ik heb een hele lastige maat. Vorige keer ook echt een miskoop gedaan. Ik zag het eigenlijk al, maar liet me toch ompraten door de verkoopster. Eigen schuld, dikke bult. Ik vind Lenka en Treecia heel erg mooi. Moet straks nog naar de stad, dus misschien ga ik even kijken.

    Liked by 1 person

Laat je een reactie achter? :-)

